REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Skal hovedsakelig brukes til film og (PS3) spill. Noen som har noen forslag? HDMI er kos. Endret 1. januar 2008 av Loso Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Skal hovedsakelig brukes til film og (PS3) spill.Noen som har noen forslag? HDMI er kos. Denne? den ligger 444,- kr over budsjette men det ser ut som en koselig TV ja! EDIT: 32 " Endret 1. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Yess, har sett på den. Men Elkjøp har vel "bare" 1000 stk av dem de ville selge idag. Og idag gidder jeg ikke inn til byen. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Yess, har sett på den.Men Elkjøp har vel "bare" 1000 stk av dem de ville selge idag. Og idag gidder jeg ikke inn til byen. Alle butikker er Stengt uansett men jeg kan skjekke litt fler Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Her fant jeg noen: Philips 26" LCD-TV Fant en Plasma TV til 3.000 ,- Keymat 32" Plasma TV Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Her fant jeg noen: Philips 26" LCD-TV Perfect. Tusen takk for link Endret 1. januar 2008 av Loso Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Yess, har sett på den.Men Elkjøp har vel "bare" 1000 stk av dem de ville selge idag. Og idag gidder jeg ikke inn til byen. Alle butikker er Stengt uansett men jeg kan skjekke litt fler Butikkene åpner onsdag kl 7. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Her fant jeg noen: Philips 26" LCD-TV Perfect. Tusen takk for link Bare hyggeligt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå