Åsmund Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg hadde ikke mat i huset og måtte ned på shell. Kjøpte ett landbrød der, men det er røde prikker inni brødet. Hva i all verden er det? det står bare vanlig mel og slik på innholdet. Er det vanlig med paprika inni brødet? Er litt skeptisk nå og veldig sulten Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) ja kansje det.. gullerot. må kikke på bilder av det vel,, det er bakers og de har gulrot brøt,, sikkert det samma som gullerot http://www.bakers.no/eway/imgstore/390758B145.jpg men det var mye mørkere her Endret 1. januar 2008 av Åsmund Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er vanlig i såkalte kvinnebrød å ha gultrot- eller paprikabiter. Det er ikke farlig for menn å spise det, dog. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det skal jo være en innholdsfortegnelse da.. på posen.. Les der du Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det skal jo være en innholdsfortegnelse da.. på posen.. Les der du kan jo være han har nevnt det i førsteposten, les der du Står det virkelig bare mel og vann og sånn under innholdsfortegnelsen? Tenk på dem som ikke tåler paprika og gulrot, da Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det skal jo være en innholdsfortegnelse da.. på posen.. Les der du kan jo være han har nevnt det i førsteposten, les der du Står det virkelig bare mel og vann og sånn under innholdsfortegnelsen? Tenk på dem som ikke tåler paprika og gulrot, da Det er faktisk ikke lov å ha i annet en det som står i innholdet.. så jeg tror nok det står mer en mel og vann... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 jeg har nå spist brødet og har litt vondt i magen. Men det er nok tilfeldig Jeg skal ramse opp: baker huset norge as røykenveien 142 1386 asker ingredienser: hvetemel vann sammalt hvete rugmel gjær vegetabilsk fett, soyamel og surhetsregulerende middel E263 E330 og E262. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg har nå spist brødet og har litt vondt i magen. Men det er nok tilfeldig Jeg skal ramse opp: baker huset norge as røykenveien 142 1386 asker ingredienser: hvetemel vann sammalt hvete rugmel gjær vegetabilsk fett, soyamel og surhetsregulerende middel E263 E330 og E262. Ikke noe der som skulle tilsi paprika(noe jeg forøvrig aldri har hørt om i brød) eller gulrot (noe enkelte brød har)men er nok sikker på at du overlever ja.. :!: Det er rødt altså? Så det ikke er det at det er sammalt mel i? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg har nå spist brødet og har litt vondt i magen. Men det er nok tilfeldig Jeg skal ramse opp: baker huset norge as røykenveien 142 1386 asker ingredienser: hvetemel vann sammalt hvete rugmel gjær vegetabilsk fett, soyamel og surhetsregulerende middel E263 E330 og E262. Kan jeg få tingene dine når du dør? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 haha nei du får ikke tinga mine ja det er rødt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er sikkert noe farlig, ikke spis brødet. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 de på shell har sikkert pakka feil brød i feil pose... skjer ofte.. spess på bensinstasjoner o.l Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal ikke være røde prikker i det trur jeg. Har stekt og solgt de greiene i over et år ;] Helgejobben min på bensinsjappa her. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jobber selv på Shell men det er ikke noen røde prikker i våre Landbrød. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kanskje det er larve-egg eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå