Gå til innhold

Sony Ericsson K850 + Vista x64, firmware-problemer.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke installert telefonen i flashmode på PC-en min. Jeg slår av telefonen, tar ut og setter inn batteri og holder så nede 'C' mens jeg setter i USB-kabel. Så bruker PC-en en halv evighet på å søke etter driver på windows update. Lenge før den er ferdig med dette, går telefonen lei og setter seg i minnekort-modus. Dette er forferdelig frustrerende. Har søkt rundt på nettet i flere uker nå uten å finne resultat.

Så, er det noen av dere som har en K850, Vista x64 og får flashet deres telefon? I såfall, kan dere informere meg om hvor dere fant drivere? Kjenner jeg begynner å bli rimelig "varm" på insiden av dette irriterende problemet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Installer update service fra CD-en din

2. Bla deg til driver folderen til update service installen (vanligvis C:\Program files\Sony Ericsson\Update Service\setup\drivers)

3. Pakk ut USBFlashDriver.zip

4. Når du får spm om driver når du koble til telefonen med batteri + C trikset, pek den til den folderen du pakka ut ZIP-fila til.

5. Mulig du må ta batteri + C trikset igjen når driveren er installert for å få det til å fungere med update service.

6. VOILA! :-)

Endret av Elgvenn2
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Har søkt igjennom hele c: etter filen USBFlashDriver.zip og jeg har ikke funnet den... Er det noen som kan sende denne over til meg? OS: Windows Vista Ultimate x64 SP1 Mobil: Sony Ericsson W760i

Edit: Glemte å legge med info om mobilen!

Endret av --CAINe--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...