Karlmval Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) No nettopp skulle jeg inn på min Western Digital 500 gb eksterne harddisk oppdaget jeg at alle filene mine var borte vekke Sjønner ikkje kva som har skjedd her... Men det står at eg har brukt 110 gb men det er jo ikkje ein dritt med filer eller noe der.... Noen som vet ka eg kan gjøre... btw har får noen dager siden gjort den om får FAT32 til NTFS visst det har noe og si..... Fann ut at eg hadde to filer der no, men ikkje noke meir.... No tok eg å tok ut usben og no kjem ikkje hardisken fram på min datamaskin heller.... Endret 1. januar 2008 av Karlmval Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 btw har får noen dager siden gjort den om får FAT32 til NTFS visst det har noe og si..... Og kordan gjorde du det? formaterte kanskje?...... Eksterne disker er forøvrig altfor upålitelige til å bruke til å lagre ting du ikkje vil miste på, de er mye mere utsatt for feil/skader. Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 eg trykkte på start og så trykkte eg kjør og så skreiv eg inn: convert f: /FS:NTFS Men ein ting eg ikkje skjønner.. det står jo at eg har brukt 100 gb men eg finn kanskje 2 gb av det, så det må jo ligge der ein eller anna plass... men det som iriterrer meg no er at logoen har forsvunne fra min datamaskin og eg klarer ikke å få den fram igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå