WinFS Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hw.no Glem en ting som heter Usb 3.0?? USB 3.0 (Future version): On September 18, 2007, Pat Gelsinger demonstrated USB 3.0 at the fall Intel Developer Forum. USB 3.0 is targeted at ten times the current bandwidth, roughly 4.8 Gbit/s, utilizing a parallel optical cable.[20] USB 3.0 is planned to be released in the first half of 2008. Backwards-Compatibility: USB 3.0 is designed to be backwards-compatible with USB 2.0 and USB 1.1. [21] Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Usb_3 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mine spådommer: - Kraftig prisfall på NAND flashminne - SSD blir standard på små bærbare - Blu-ray/HD-DVD-brennere kommer ned til tusenlappen - Terabyte-disk til 1000 kroner - Generelt økt fokus på mindre strømforbruk - Året da AMD/ATI overrasker og slår kraftig tilbake Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg venter mest på de kommende toppmodellene fra AMD og nVidia på grafikk fronten. Håper AMD R700 kommer senest juni da. Ellers så venter jeg også på at prisene på de raskeste SSD diskene skal synke ned til en overkommelig pris. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Optimus Maximus-tastaturet har fått utrolig mye PR, men ingen har så langt sett noe til et fungerende tastatur. Siste nytt nå er at de første leveransene skal være klare i februar 2008 - vi venter i spenning. Stemmer vel ikke helt... Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ingen andre om venter på Asus eee kommer til norge? jo, gleder meg enormt Regner med at det vill komme flere selskaper på banene med lignende modeller etter hvert =D Sånn som dette: "Noahpad" Eee PC rival announced Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 At Geforce 9 og 45nm i mellomklassen kommer før TG er godt nytt for meg i hvert fall. =D Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mye spennende som kommer, personlig, så er det rimeligere SSD disker som står høyest i kurs hos meg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 venter fortsjatt på at skjermkort for bærbare maskiner skal dukke opp som mulighet til bruk i stasjonære (for å minske strømforbruket), samt at skjermkort i bærbare maskiner blir lett å bytte ut =D Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Som alle andre - gleder meg til SSD blir mer tilgjengelig og rimeligere. Ellers har jeg ikke noe i mot TB disker til ca. 1000 kroner. Og så vil jeg ha mer fokus på strømforbruk/varme i PC - og miljø er jo i "skuddet" om dagen. Små, kalde lydløse PC-er uten bevegelige deler = må ha Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 venter fortsjatt på at skjermkort for bærbare maskiner skal dukke opp som mulighet til bruk i stasjonære (for å minske strømforbruket), samt at skjermkort i bærbare maskiner blir lett å bytte ut =D eller for den del laptoper som bruker standardriverne fra grafikkkort produsenten... er nå lut lei at en må til laptop produsenten for å finne drivere, siden disse gjerne slutter med å ordne nye når neste modell kommer ut døra... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 En kombinert HD DVD/Blu-ray-spiller til PC i et fornuftig prisleie ville vært konge. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, tror vi ser kombispillere til PC til 999 kroner i løpet av året. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Optimus Maximus-tastaturet har fått utrolig mye PR, men ingen har så langt sett noe til et fungerende tastatur. Siste nytt nå er at de første leveransene skal være klare i februar 2008 - vi venter i spenning. Stemmer vel ikke helt... GRISELÆKKERT! *sikle* Venter på programmer som støtter bruk av flere kjerner! Endret 2. januar 2008 av Jonern Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Core 2 Quad, 4 gig ram og SSD-disk for OS? Ja takk! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I slutten av 2008 får vi vel se linux 2.7/2.8-dev. skrivestøtte for NTFS og (håpe) reiser4 i kjerne treet. KDE4.1 kommer nok til å glede mange, wine og cedega prosjektene lover mye rart av året (synes at DX10 og støtte for CS3 burde få prioritet jeg da ). Kanskje vi ser noen gode spill titler også , en oppfølger til crysis med bedre gameplay hadde vært fint. Billigere SSD disker og gjerne en 1TB+ til en bedre pris, samt en kombinert Blu-ray/HD-DVD spiller til under lappen. Kanskje på tide med en ny skjerm og da hadde billig og bra LCD skjerm 20-24' som kan brukes i noen år vært en drøm Lov og Håpe Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 æh, skrive støtte for ntfs har det vel vært på plass i noen versjoner nå? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg må nesten si G9xxx serien, men gleder meg også sykt til Fable2 Endret 2. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 æh, skrive støtte for ntfs har det vel vært på plass i noen versjoner nå? Tenker da på at de endelig gidder å dumpe den inn i standard treet. Skrivestøtten som er der har mange mangler. Blant annet at du ikke kan endre størrelse på filene. Lenke til kommentar
johncl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja savner SSD disker i denne oversikten. Jeg tror dette blir året folk tar seg råd til en dedikert SSD disk som disk i diverse bærbare, og muligens som systemdisk i den stasjonære. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 æh, skrive støtte for ntfs har det vel vært på plass i noen versjoner nå? Tenker da på at de endelig gidder å dumpe den inn i standard treet. Skrivestøtten som er der har mange mangler. Blant annet at du ikke kan endre størrelse på filene. Den skrivestøtten som fungerer skikkelig er i fuse, så den har ikke noe i kernel-treet å gjøre uansett. Bruk fuse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå