RBW Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Året 2007 er historie. Vil 2008 bringe oss like mange spennende nyheter som 2007 gjorde? Les mer Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva med en SSD disk med knall ytelse og bra GB pr. krone..... Mtron toppmodellen er bra ytelsesmessig, men prisen er hinsides all fornuft. Mitt største ønske på hardware fronten i 2008 blir altså en SSD som passer lommeboka, og yter bra.... Godt Nytt År! Endret 1. januar 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva med en SSD disk med knall ytelse og bra GB pr. krone..... på dette området MÅ det da skje store ting snart R700 has taped out betyr vel at vi ser ting før sommeren. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva med en SSD disk med knall ytelse og bra GB pr. krone..... Mtron toppmodellen er bra ytelsesmessig, men prisen er hinsides all fornuft. Mitt største ønske på hardware fronten i 2008 blir altså en SSD som passer lommeboka, og yter bra.... Godt Nytt År! Jeg tror ikke vi får slike disker som er store nok til normal bruk (i laptoper) som også passer lommeboka til mannen i gata i 2008. Men det kommer nok før eller senere, om 4-5 år kan det begynne å bli bra med kapasitet på dem . Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Minnekontroler integrert i CPU til Intel. Vil denne fungere på BTX kort? siden det var noe av kritikken mot BTX siden AMD med sine CPU'er med minnekontroller ikke ville fungere optimalt p.g.a. layout mellom CPU og minneslotter (så vidt jeg husker) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) KDE 4 kommer i år og KDE 4 programmer kan/vil bli portert til Win-plattformen. Ellers, som allerede nevnt, hadde det vært knall om SSD kom med brask og bram. Harddisken er den eneste komponenten som fortsatt lager støy hos meg. Endret 1. januar 2008 av mandela Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 joda, tror også vi vil se en utvikling på SSD fronten, ser for meg flere modeller og at folk faktisk begynner å kjøpe dem.. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Under brikkesett har dere glemt nVidia sin kommende nFocre 790i. Som blir en ny chip med intrigert PCI-e 2.0 og ikke med en ekstra N-200 chip for å gjøre konvertere til 2.0. Ellers håper jeg nVidia lar Intel bruke SLI på sine chipset. Vil vi se noe innenfor OLED dette året? sikkert. BTW: Vil ikke Nehalem føre til at Intel skifter sokket pga den intrigerte minnekontrolleren. DDR3 vil vel bli billigere og raskere og ta mer av markedet. Endret 1. januar 2008 av Håkki Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 At KDE 4.0 kommer ut er ganske viktig. Synd at det ikke ble nevnt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 KDE 4 kommer i år og KDE 4 programmer kan/vil bli portert til Win-plattformen. Ellers, som allerede nevnt, hadde det vært knall om SSD kom med brask og bram. Harddisken er den eneste komponenten som fortsatt lager støy hos meg. Feil, men det vil komme en port av enkelte programmer som Quanta, K3B, Kino osv. Altså langt fra det man kan regne som hele KDE 4. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) @hotstian: nå skrev jeg KDE 4 programmer kan/vil. Ikke noe feil i det utsagnet du siterer... ellers, fra Wikien: Qt 4 is available under the GPL for Mac OS X and Windows, which will allow KDE 4 to run on those platforms. The port of KDE 4 to Windows is still in an early state. http://en.wikipedia.org/wiki/KDE_4 Endret 1. januar 2008 av mandela Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hvis de skal porte no programmer til windows håper jeg det blir amarok! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) hvis de skal porte no programmer til windows håper jeg det blir amarok!ser ut som det kan komme ja, håper den funker like bra som i linux, men foreløpig er det kun en person som jobber med porten ifølge denne bloggen:http://amarok.kde.org/blog/archives/374-Am...on-Windows.html Endret 1. januar 2008 av mandela Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg forventer lavere pris og høyere ytelse på SSD. Det vil nok komme små OLED-PC-skjermer(laptop?), og forhåpentligvis TVer med SED. LCD vil nok dominere markedet en god stund fremover, og LED-baklys blir nok mer vanlig. Til nå har det vel kommet en liten OLED-TV, men trolig ikke på det norske markedet. Jeg forventer at OpenGL 3.0 (som ble utsatt) skal komme snart, som vil gjøre OpenGL ennå mer attraktivt for spillutviklere. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ser fram til SED og OLED teknologien kommer mer på markedet. Ser også fram til at TB harddiskene blir billigere. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ellers håper jeg nVidia lar Intel bruke SLI på sine chipset. Det var det første jeg også tenkte på når jeg så "Hva venter DU på?" Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ingen andre om venter på Asus eee kommer til norge? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg venter på SSD, som mange andre her på forumet. For min del holder det faktisk med en rask SSD på ca 15-20GB slik at den kan brukes til å ha operativsystemet på. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ingen andre om venter på Asus eee kommer til norge? jo, gleder meg enormt Regner med at det vill komme flere selskaper på banene med lignende modeller etter hvert =D Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper ATI/AMD kommer seg til rette, Nvidia og Intel trenger konkurransen. Makan til dårlig år (2007) for AMD/ATI har jeg aldri sett før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå