theblast Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har hatt flere sony ericsson k-serie tlf på rad nå for jeg liker telefonene godt, men de siste jeg har hatt har jeg hatt litt trøbbel med! Først hadde jeg k750i privat, dette er vel den beste tlf jeg har hatt, funket uten noen slag av problemer, og brukte den også en stund som montørtlf før jeg fikk jobbtlf der jeg jobber nå, batteriet holdt lenge nok, lampe på tlf noe som er en stor fordel når man krabber på mørke loft ++. Hadde vel aldri noen billader til denne og det var aldri noe problem med fukt! Så fikk jeg k800i som jobbtlf, batteriet holdt kortere, lampa var fjernet, bra tlf å ta bilder med og samme geniale interface som på k750i. Da skaffet jeg også billader. Etter ca et halvt år begynte billader 1 å irre opp, skaffet ny den irret opp etter en ukes tid, var kun strømpinnene som irret i stykker, rett etter dette kuttet også tlf med å ta lading selv fra den vanlige laderen. sendte den inn pågrunn av garanti, for den eller laderne hadde ikke vært utsat for direkte vann. også laderen prøvde jeg å ta på garani, men bege ble avvist pågrunn av fukt. Jeg mente at en billader burde tåle å ligge i bil uten å få fuktskader, men kom ingen vei med det! Så etter en liten tid med nokia fikk jeg k810i, mye av det samme som k800i syns jeg, likte knappene på k800i bedre faktisk, denne har jeg hatt i snart et halvt år nå. orginal billader og oppdager for to uker siden at det er irr på billader fjærner dette og har ikke kommet igjen, men etter dette har det blitt vanskligere å få den til å lade. lader frtsat men har en tendens til å si at den er fulladet og kutte ut og inn ladingen enda at den ikke er det. Er dette et ganske vanlig problem med sony ericsson billaderne at de begynner å irre når det blir vinter. Og at dette igjen ødelegger ladefunksjonen på tlf. Hvis dette er et generelt problem, så får jeg kutte ut å kjøpe sony ericsson til de har fått en annen plgg som tåler mer. Enda at jeg egentlig ikke vil ha noe nokia eller siemens, men har aldri sett en nokia plugg eller siemens plugg irre opp. Er avhengig av billader da jeg sitter mye i tlf og reiser mye. og kan ikke ha tlf som ikke overlever vinteren for at det er litt fuktig i bilen! Lenke til kommentar
ch0595 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei Jeg har k810 og bruker billader ofte om vinter og sommer og har aldri problemer med billaderen. Går til og med jakt og overnattinger i skogen med den men da har jeg med to baterier til! Det jeg ville ha gjort er og klaga på den. Endret 1. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå