googlerian Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Dere har jo både kompetansen og sikkert nok sponsorpenger til å starte opp en data onlineforretning. Når er det vi kan forvente å se hw.no selge dataprodukter til rimelige priser? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 da mister jo HW posisjonen sin som kundeveileder, eller misjonen med HW.NO må endres fra en "non-comersial" til en bedrift med profit krav. Hvordan kan HW.NO være objektiv i tester hvis de tester produkter de selv selger / ikke selger? evnt. unlater å teste produkter de ikke har.. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg synes det blir litt feil. De får holde seg til nyheter, Tester og Pris-info. Det er som om komplett skulle lage tester av de produktene de har -> Man blir da innhabil til å teste produktene! Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvor skulle vi da kunne lese troverdige webshoptester? Tror ganske mange sponsorer hadde trukket seg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 HW.no er et uavhengig og nøytralt knutepunkt for datainterreserte og ville ikke blitt særlig troverdig når de tester produkter, skriver om nyheter osv hvis de hadde økonomiske interresser i resultatene av testene. Eks: HW.no tester en type minne XXX, og sier at de er kjempemye bedre enn alle andre tilsvarende minneprodukter selv om det kun er HW.no som selger de og prisen er skyhøy.... Troverdig ? Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tror ikke man trenger flere webshops, er nok av dem... :wink: Enig med PIIIpower Lenke til kommentar
thoering Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 HW.no har funnet sin nisje, du ser selv hvor velgjort og bra HW.no er. Begynner de med salg har de ødelagt sin nisje og kastet seg ut i et marked hvor konkurrentene flommer over. Det eneste måtte være selvlagde produkter, s.s Microplex sinr MIST-kjølere Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 tror ikke hw.no kan konkurere med prisene til de beste webshoppene og hvis de begynner og selge så kommer de sikkert til og anbefale sine produkter istedet for og fortelle oss om hva som er best. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Men en ting de kunne ha solgt er profil-produkter.. Eks. t-skjorter og capser med HW.NO logo på.. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det hadde vært kult med hw.no t-skjorte eller no, ja. Er imot at det kunne blitt webshop. Det hadde bare føkket opp alt. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ja, det kommer jo en Overklokkings-teskjorte... Når kan vi vente Hardware? Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Om hw.no skulle begynne å selge hardware ville bli som om NAF begynte å selge biler. Ingen ville stolt på testene deres etterpå. Det er nettop dyktige folk som er nøytrale og ikke har noen fortjeneste av produktene som trengs. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ja, det kommer jo en Overklokkings-teskjorte... Når kan vi vente Hardware? hva betaler du da ? Dersom det er stor interesse for det kan vi sikkert ordne noe.. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har jo sett hw.no t-skjorter, hvorfor ikke selge dem? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Mitt forslag må være salg av Hardware.no T Skjorter , Caps osv til en pris rundt ca 200Kr eller noe slik som gikk til inntekt til for eksempel hardware eller lønn til noen i hw.no slik at siden kan bli mer stabil eller få mer fylde i stoffet sitt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hva betaler du da ? Tja 200-250kr for en tøff sort t-skjorte og så vil jeg gjerne ha en boxer hvor det står "tweaked 4 kickass performance" Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hva betaler du da ? Tja 200-250kr for en tøff sort t-skjorte og så vil jeg gjerne ha en boxer hvor det står "tweaked 4 kickass performance" visst f*en! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 sikkert mange som har skrevet det før, men..: Hardware.no er jo en nøytral sak som bl.a. tester ting og tang, og da er det ikke så veldig ideelt om de også skal selge produkter. Da er de ikke lenger nøytral, og de kan ihvertfall ikke ha webshoptesten..! Lenke til kommentar
snorri Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 de kan jo sende inn logoen sin til cafehotpress.com eller hva det nå var. det koster jo ikke tre flate øre for de, men de tjener alikevel penger på det. hadde digget en hw.no caps el. 8) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har faktisk en HW.no t-skjorte liggende En gammel en da, noen siom husker HW "mauren"? Jeg ønsker HW.no casebadge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå