MDCCLXXVI Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fant frem et gammelt portrett jeg tok av min kjære søster. La på et soft focus filter og et teksturlag med iskrystaller. Vellykket? Kanskje ikke så veldig mye å si om dette, men ønsker gjerne kommentarer på utsnittet og etterbehandligen. For lyst kanskje?... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skulle gjerne sett bittelitt mer skarpt i øynene hennes, jeg vet ikke om det ER sånn eller om det er du som har etterbehandlet det slik, og da blir det litt vanskelig å se på. Er det du som har fått henne til å posere? Tips til neste gang; plasser hånden litt lenger ned, da vil ikke fingrene oppta så mye av ansiktet Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kanskje et litt større utsnitt, og som sagt fingrene er veldig forstyrrende. Bildet er også veldig uskarpt. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kanskje et litt større utsnitt, og som sagt fingrene er veldig forstyrrende. Bildet er også veldig uskarpt. Ehm... Når trådstarter sier han har lagt på et soft focus filter så er det ingen bombe at bildet er uskarpt. Da er det intensjonen hans. Selv tror jeg bildet hadde vært bedre om du ikke hadde lagt på iskrystalleffekten... Men soft focus tror jeg gjør seg på dette bildet... Kunne gjerne ha fått med toppen av håret og gjerne tenke på dette med fingrene... Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Layer maask, gooo =) Fjern softingen i fra øynene, og fingrene er blitt nevnt, veldig krokete. Ellers helt ok, personlig ville jeg gjerne sett at hun så litt mere til venstre (venstre for henne, altså, så blikket hadde blitt litt mere direkte). Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg skjønner jo at det blir uskarpt med soft focus osv. Jeg skulle kanskje sagt at det ikke var passende. Når det blir uklart på en såpass stor forminskning også, så er ikke det bra. Bildet mangler detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå