Thommyag93 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg vet ikke hvem jeg skal velge!? For det første når det gjelder valgen av mobiltelefon så må det være en stor skjerm med skikkelig klar og god skjermkvalitet! For det andre så må d være et kamera som kan erstatte kamera og blitsen skal væra mest mulig effektiv for event. bruk i mørke omgivelser. En god mp3-spiller må det være, og gode multimedia funksjoner. Hvilken bør jeg velge? Lenke til kommentar
stianboy Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg vet ikke hvem jeg skal velge!? For det første når det gjelder valgen av mobiltelefon så må det være en stor skjerm med skikkelig klar og god skjermkvalitet! For det andre så må d være et kamera som kan erstatte kamera og blitsen skal væra mest mulig effektiv for event. bruk i mørke omgivelser. En god mp3-spiller må det være, og gode multimedia funksjoner. Hvilken bør jeg velge? jeg hadde valgt N82.. den har ekte blitz.. det har ikke N95.. mp3-spilleren på N95 er ikke god i det hele tatt.. den på N82 skal visst være bedre har jeg hørt.. jeg vurderte k850 selv.. men det er så mye gale med de telefonen at jeg ikke gadd å kjøpe den alikavell.. kjøpte N82.. får den i morgen Lenke til kommentar
Thommyag93 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takker så mye for svar!! Dette skal jeg vurdere.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Takker så mye for svar!! Dette skal jeg vurdere.. N95 8GB, har du vurdert den? Der er de fleste feilene med gamle N95 rettet opp, samt at skjermen er blitt større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå