Soccerplaya Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Liker Sony sin Dual shock controller til de fleste spill. Men i Fifa blir den for upresis synes jeg... Begynner å bli virkelig flink å da er det utrolig irriterende å ikke skru corneren opp i vinkelen for.eks pga upresis controller = ) Noen som har kjennskap til en controller som er "bedre" enn Sonys dual shock? Jeg har PS2. Har lest litt om Logitechs precision controller. Noen erfaringer ? Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Erfaring her ja! Billig = D*** Dårlig. Dyrt = D*** Bra!. ikke gå på en bløff og kjøp kontrollere under 300,- Klassen. Lenke til kommentar
Soccerplaya Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva slags kontroller bruker du da ? Endret 1. januar 2008 av Soccerplaya Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva slags kontroller bruker du da ? Denne her. Er ikke i 300 pris klassen men kontrollen eier! Lenke til kommentar
Soccerplaya Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Men det er en PC-kontroller? Om jeg leser rett ... Lenke til kommentar
Soccerplaya Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hva slags kontroller bruker du da ? Denne her. Er ikke i 300 pris klassen men kontrollen eier! For det 1. er det en Pc-kontroller og for det 2. er det vel vanskelig å finne en til over 300 ? ; ) Iallfall til playstation ( sony ) Lenke til kommentar
rwu Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Logitec rumblepad 2.... egner seg bra på psx ONE, Super Nintendo og eldre PC spill.... (incl emulerte konsoller) RT.... kanskje, men je' tru'kke det Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva slags kontroller bruker du da ? Denne her. Er ikke i 300 pris klassen men kontrollen eier! For det 1. er det en Pc-kontroller og for det 2. er det vel vanskelig å finne en til over 300 ? ; ) Iallfall til playstation ( sony ) Er det en PC Controller :S Har en prikklik hjemme! EDIT: Egentlig skjønner jeg deg ikke helt for du trenger ny kontroll til PS2 De gamle funker jo da! Endret 1. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
Soccerplaya Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Nei.. trenger ikke Som sagt bare litt irriterende med noe dårlig presisjon på de analoge stickene. ( det er ikke noe galt med min Controller. Prøvd flere ) Lurte på om det var noen Controller til PS med bedre presisjon på stickene. Det var egentlig alt Endret 1. januar 2008 av Soccerplaya Lenke til kommentar
aloras Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er det forresten noen som vet når Dualshock 3 kommer til Norge? Evt. noen bra plasser å bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er det forresten noen som vet når Dualshock 3 kommer til Norge? Evt. noen bra plasser å bestille fra utlandet? Kommer til landet i februar/mars. Skal du ha en nå må du bestille fra Asiatisk nettbutikk, eller hvis du er heldig så kan det hende de har på lager på videogameplus.ca Lenke til kommentar
aloras Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skal ha en svart en, og videogameplus.ca hadde bare hvite. Play-asia sender av en eller annen grunn ikke til Norge, så jeg tror at jeg bare tar å venter et par måneder til.. Lenke til kommentar
Soccerplaya Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Logitec rumblepad 2.... egner seg bra på psx ONE, Super Nintendo og eldre PC spill.... (incl emulerte konsoller) RT.... kanskje, men je' tru'kke det Hvordan er presisjonen på de analoge stickene på denne da ? Bedre enn Sonys Dual shock ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå