Gå til innhold

Controller til Playstation

Anbefalte innlegg

Liker Sony sin Dual shock controller til de fleste spill. Men i Fifa blir den for upresis synes jeg... Begynner å bli virkelig flink å da er det utrolig irriterende å ikke skru corneren opp i vinkelen for.eks pga upresis controller = ) Noen som har kjennskap til en controller som er "bedre" enn Sonys dual shock? Jeg har PS2. Har lest litt om Logitechs precision controller. Noen erfaringer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags kontroller bruker du da ?

Denne her. Er ikke i 300 pris klassen men kontrollen eier! :)

For det 1. er det en Pc-kontroller og for det 2. er det vel vanskelig å finne en til over 300 ? ; ) Iallfall til playstation ( sony )

Er det en PC Controller :S Har en prikklik hjemme!

EDIT: Egentlig skjønner jeg deg ikke helt for du trenger ny kontroll til PS2 De gamle funker jo da! :)

Endret av PlayStationMannen
Lenke til kommentar

Nei.. trenger ikke ;) Som sagt bare litt irriterende med noe dårlig presisjon på de analoge stickene. ( det er ikke noe galt med min Controller. Prøvd flere ) Lurte på om det var noen Controller til PS med bedre presisjon på stickene. Det var egentlig alt :yes:

Endret av Soccerplaya
Lenke til kommentar

Er det forresten noen som vet når Dualshock 3 kommer til Norge?

Evt. noen bra plasser å bestille fra utlandet?

Kommer til landet i februar/mars. Skal du ha en nå må du bestille fra Asiatisk nettbutikk, eller hvis du er heldig så kan det hende de har på lager på videogameplus.ca

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...