PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hvilket er ditt beste EA Spill ever? Mitt får nok bli NHL 07 eller FIFA 08 Endret 1. januar 2008 av MummiTollet Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 mener nok hitil fifa 98 kanskje kommer ikke på noen andre i farta..... husker ikke hvem spill de har laga av andre ikke sport i farta liksom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 C&C Renegade og C&C Red Alert 2, sannsynlegvis dei to spela eg har brukt mest tid på her i livet, kan takke EA for mykje moro der. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 mener nok hitil fifa 98 kanskje kommer ikke på noen andre i farta..... husker ikke hvem spill de har laga av andre ikke sport i farta liksom De har jo lagd Need Forspeed, Sims, Battlefield og Burnout o.s.v. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 da gleder jeg meg til burnout paradise kommer det ser helt sykt ut Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 da gleder jeg meg til burnout paradise kommer det ser helt sykt ut Litt off! Men jeg er enig Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Setter en knapp på B.O.B. (selv om Electronic Arts bare var utgiver). Skulle gjerne sett en oppfølger på PSP eller DS. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 mest sannsynlig battlefield serien. elsker dem Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) mest sannsynlig battlefield serien. elsker dem Enig Har selv brukt mye tid foran PC-en med BF-serien Endret 1. januar 2008 av RedSniper Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Likte gudfaren til ps3 jeg, den der don's edition, selv om det ikke var så mye annet, men var bare noe ved den versjonen jeg likte! Eller så har du jo skate, det var et veldig bra, nyskapende spill... Så var det vel forsåvidt EA som portet Orange box til PS3, så setter en knapp på det også... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 BF: 1942 Mange, mange timer med moro. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 C&C Tiberium wars, BF2 eller kanskje Crysis hvis det regnes når EA er utgiver. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kommer ikke på alle spillene jeg har spilt av EA men BF2 ligger høyt på listen hvertfall. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må nesten svare skate. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg stemmer for Need for Speed 2 til PSX. Det spillet har jeg og kompiser brukt ufattelig mange timer og penger på. Jeg husker godt den tiden jeg brukte å ringe ett eller annet 829-nummer for å få koder slik at jeg kunne kjøre buss, t-rex(!), limo., osv. Tror faktisk jeg ikke har brukt så mye tid på et så lite spill verken før eller siden. Bare den lille "informasjons saken" om bilene var nok til at jeg ble forelsket. Synd EA kun lager politi og røver spill med elementer fra The Fast and the Furious og Gran Turismo i dag. Hadde Need for Speed 2: Remake kommet så hadde jeg glatt kjøpt nye spillekonsoll og tv ene og alene for dét spillet. FIFA 99 har en sterk andreplass. Det spillet ble grunnen til at jeg og ste-broren min havnet i "passelig glødd" diskusjon om filming (ja, det var mulig å filme) under en cup-finale. Fordi jeg klarte å tilegne meg et frispark som førte til et mål. Jeg vant cupen på straffe-konk. Det ble også siste gang vi spilte det spillet i lag. Endret 1. januar 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ingen. Siden EA lager ikke spill men heller kjøper utviklere opp for å selge dem så..... Hater EA og deres taktikk. Gir svin dårlig kunder service, med mindre spillet ligger på deres top selgene spill. Endret 1. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må nesten svare skate. Jeg må si meg litt Enig der ja! Beste mission spillet kansje Utrolig artig at du kan kjøpe klær lage filmer, Photoshots og sponsor og alt det der. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må nesten svare skate. Jeg må si meg litt Enig der ja! Beste mission spillet kansje Utrolig artig at du kan kjøpe klær lage filmer, Photoshots og sponsor og alt det der. Litt sånn Need for Speed: Underground, bare at det er på skateboard?. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ja... Man kunne jo sagt det Men, skate skal man liksom trikse for å få poeng og delta i litt forskjellige ting men det heftiiigst med hele spillet er at du kan delta på Summer X Games hvis det er noen som vet hva det er men det er litt off Topic nå så jeg tror vi fortsetter Men Prøv spillet Endret 1. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg