IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 gta vc virker ikke, når den er ferdig å loade spillet og savegamen kommer det loading complete så blir skjermen svart... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Korrupt savegame kanskje? Prøv å starte et nytt game, evt. lån en CD av en venn eller noe.. Er vel strengt tatt ikke så mye å få gjort for å rette opp slikt (såvidt jeg vet):. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 spilte det rett før jeg så 2 dvd filmer isted, ene er svart hvitt film ifra 60 tallet, kanskje derfor det ikke virker? jeg kom borti eject knappen mens den loadet vc, men jeg dyttet cden inni igjen og den fortsatte å loade helt ferdig... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Om du ser på sort/hvit film har ikke noe å si i allefall.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Eh..kan være at det ble ei feit ripe i plata når du tok ut CD'n mens den loada? Eller kanskje ikke.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 det er ikke noe LP spiller i ps2'en . venter fortsatt på ett klokt svar så jeg kan fortsette på VC . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 takk for hjelpen, det virker fortsatt ikke men jeg begynner bare på nytt, brukte opp alle pengene på motorsager allikevel . Lenke til kommentar
joac Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 takk for hjelpen, det virker fortsatt ikke men jeg begynner bare på nytt, brukte opp alle pengene på motorsager allikevel . kanskje du burde se denne tråden.. Der er det visst flere som har problemer med dette spillet.. eller kanskje du bør klage.. for det er visst en kar som ikke har bugs i sin versjon.. hvis ikke bør du klage, for du har nok vært veldig uheldig, det er ikke bugs i min versjon. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Samme har skjedd emd meg. Bare brukte en annen save så funket det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 eller kanskje du bør klage.. for det er visst en kar som ikke har bugs i sin versjon.. ]hvis ikke bør du klage, for du har nok vært veldig uheldig, det er ikke bugs i min versjon. rofl, rofl Lenke til kommentar
joac Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Flere gullkorn jeg kjenner ingen som har problemer med vc, eller har hatt det, jeg er storfornøyd med gta vice city og det er ikke halvferdig. jeg driter i hvor mange andre folk på forum rundtom og på internett du finner som har opplevd bugs og slikt, det skjønner du nok. har du problemer så plag og klag der du kjøpte spillet, krev ett nytt ett for du var uheldig med det forrige, det hjelper ingen at du syter innpå forum, kanskje noen færre som kjøper dette genialet spillet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er nok ikke spillet ditt det er noe gale med... Vice City er jo som kjent helt uten bugs... Det MÅ være playstation2 'en din... Den er nok ikke til å redde.... Bare kast den i søppelet... Kjøp deg heller en Game&Watch... Jeg har aldri opplevd feil på en Game&Watch. Helt sant. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Min Gta:Vc Funker fint, har ikke funnet en eneste bug... MeSs Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 jeg har ikke moddet ps2'en, det kan være en grunn til at det ikke er bugs i spillet mitt. det var korrupt savegame, det virker fint nå. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Brukte du juksekoder i den ødelagte savegamen??? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 nei, jeg tok utav cden mens den loadet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Min VC stoppa mange ganger..... (Så det kan nok ikke være fritt for bugs ) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 jeg er visst veldig heldig da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå