Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Philips 32PFL5522

Anbefalte innlegg

Her er mine etter en runde med DVE:

Brightness - 55

Colour - 84

Contrast - 75

Sharpness - 3

Colour Temp - Normal

Eneste jeg er litt usikker på er kontrasten. :hmm:

Takk skal du ha:) skal teste denne innstillingen nå å se hvordan det blir. håper det funker bra:P

Innstillingene fungerte veldig bra for meg :) Stor takk til janfredrik for at han postet tallene. Det eneste jeg kan klage på er rødfargen, den ble litt for sterk. hva bør jeg da justere ned på? Bør jeg da justere ned kontrasten?

Takk. :)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk stod i kø i timer på morgenen på åpningsdagen onsdag for å sikre seg en av tvene fordi det er et sinnsykt tilbud. Du kommer inn 2 dager senere og da er Elkjøp en drittbutikk fordi de ikke har den på lager nå?

Den kom først på salg i går der...

Og faktisk sa jeg jo ikke at elkjøp var en drittbutikk fordi de ikke hadde den inne, da tror jeg du må lese innlegget mitt igjen :roll:

Det var det med kundebehandling jeg ble sur på, han behandlet meg ikke mye som en potensiell kunde gitt :glare:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Joa, Elkjøp er noe dritt!

Jeg kom i dag for å kjøpe denne Tven...

Hva står det her da?

Jeg sa at elkjøp var noe dritt... men jeg sa aldri at grunnlaget for utsagnet mitt var fordi de ikke hadde TVen slik han påsto :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Var på elkjøp i dag, skulle sjekke ut denne tv-n, sto tidlig opp og var der da de åpnet. Fant den på utstilling og spurte om de kunne være så vennlig å sette på en dvd for å vise kvaliteten, da fikk jeg ett stort feit "NEI, det har vi ikke tid til". Servicen er noe av det værste jeg har opplevd. Tv-ene får de heller ikke inn før i slutten av januar, de er ikke utsolgt, de har bare satt med fingern i ræva.

Dette gjelder Elkjøp på brygga i Narvik. DRITTBUTIKK.

Edit: Kan jeg kreve å få en tv til samme pris fordi de ikke hadde fått phillipsen inn?

I så fall drar jeg ned i morgen.

Endret av Oook
Lenke til kommentar

Slutten av januar fikk jeg beskjed om, så da tar jeg meg en tur innom elkjøp i morgen. Ble grundig irritert over at de ikke ville la meg få se hvordan kvaliteten på den var i tillegg.

Hvordan opplever dere kvaliteten på den?

Lenke til kommentar

Har sett på et par DVD-er og noen HD Demoer/TV-serier. Jeg synes det er kjempekvalitet for en så billig penge. :D

stonhans: Ja, når du sier det er det kanskje litt for mye rødt enkelte steder. Er vel noe med colors man må stille på da.

Endret av janfredrik
Lenke til kommentar

Jeg kommer akkurat fra min lokale Elkjøp i Oslo. Der fikk jeg også beskjed om at de var utsolgt for denne TV-en og at annonsegarantien ikke gjelder varer som er annonsert med begrenset antall. "Du må da skjønne at det ikke gjelder varer vi bare har noen få av" var beskjeden jeg fikk. Får ta en telefon til sjefen der på mandag. Han jeg snakket med gadd ikke å høre etter.

Lenke til kommentar
Jeg kommer akkurat fra min lokale Elkjøp i Oslo. Der fikk jeg også beskjed om at de var utsolgt for denne TV-en og at annonsegarantien ikke gjelder varer som er annonsert med begrenset antall. "Du må da skjønne at det ikke gjelder varer vi bare har noen få av" var beskjeden jeg fikk. Får ta en telefon til sjefen der på mandag. Han jeg snakket med gadd ikke å høre etter.

Noe jeg synes er helt riktig. Har de et gitt antall så har de ikke flerne når de er solgt. Enkel logikk.

Bllir egentlig like idiotisk som om du går inn i en klesbutikk, og der er det ett bord med teksten: Alt på bordet til 199. De mener jo ikke alle klærne på bordet til kr 199, men at hvert plagg koster 199.

Lenke til kommentar

Du kan godt mene det men det er ikke det Elkjøp reklamerer med. De sier de har en annonsegaranti uten noe som helst forbehold og da får de holde det de lover.

Sammenlikningen din er ikke holdbar. Elkjøp sier at du skal få tilsvarende eller bedre produkt om de ikke kan skaffe den varen de har annonsert med innen ti dager. Hvis de mener at det ikke gjelder alle varer må de skrive det.

Dessuten: minst en Elkjøp-ansatt har bekreftet at annonsegarantien gjelder og at de har fått beskjed om det fra ledelsen. ;)

Endret av calvados
Lenke til kommentar
Du kan godt mene det men det er ikke det Elkjøp reklamerer med. De sier de har en annonsegaranti uten noe som helst forbehold og da får de holde det de lover.

Sammenlikningen din er ikke holdbar. Elkjøp sier at du skal få tilsvarende eller bedre produkt om de ikke kan skaffe den varen de har annonsert med innen ti dager. Hvis de mener at det ikke gjelder alle varer må de skrive det.

Dessuten: minst en Elkjøp-ansatt har bekreftet at annonsegarantien gjelder og at de har fått beskjed om det fra ledelsen. ;)

Den garantien gjelder de varene som er på salg som det ikke er begrenset antall av. Det står jo klart å tydelig hvor mangen de har av denne tven. Om folk er så dumme å tro at 20000 personer kan gå etter 2 dager og få en tv som er bedre en den til 4444, ja så mangler de noe helt vesentlig. Det er jo bare de aller dummeste som stormer til butikken for å kjøpe den til 4444 mens den er på lager da? Det står jo også at de tar forbehold mot forsinket levering.
Lenke til kommentar

calvados: Nettopp. Det står heller ingen plasser i klesbutikken at det ikke gjelder alle klærne på bodret. At du tror på han som sier han er elkjøp ansatt er vel ditt problem. Skulle alle slike anonser og reklameblad vært laget for slike kverulanter som dere er så hadde ingen forstått hva som stod der.

Edit: Ser du ikke der hvor elkjøp skriver at det er et begrenset antall?

Endret av Alfaromeo
Lenke til kommentar

Alfaromeo: Klesskjeder har ingen annonsegaranti :). De har "så langt lageret rekker".

Elkjøp, der jeg forresten jobber, har en egen frivillig annonsegaranti, som lyder enkelt og greit:

"Hvis vi blir utsolgt innen 3 dager fra annonsestart, og ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg produktet garanterer vi deg et likeverdig eller bedre produkt til samme pris."

Og beskjeden som vi har fått der jeg jobber er at denne tven er dekket av annonsegarantien, dette skal avdelingsledere på de ulike butikkene vite, og bør også være kommunisert videre til selgere :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...