Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Philips 32PFL5522

Anbefalte innlegg

Man skal selvfølgelig ha i bakhodet at dette er et latterlig billig apparat. Man får ofte det man betaler for. Om man skal ha et apparat uten vesentlige svakheter bør man nok tredoble prisen.

;)

Dette er en 7000 kroners TV da :p

Men, er det noen som har noen bra instillinger å komme med? Jeg har ikke peil, og greier ikke å stille selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man skal selvfølgelig ha i bakhodet at dette er et latterlig billig apparat. Man får ofte det man betaler for. Om man skal ha et apparat uten vesentlige svakheter bør man nok tredoble prisen.

;)

Stemmer nok det, men man betaler også endel for at det Står Sony, Pioneer, Philips osv. på TV'en.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Stemmer nok det, men man betaler også endel for at det Står Sony, Pioneer, Philips osv. på TV'en.

Tja, når det gjelder Pioneer betaler man nok for det aller beste så lenge vi snakker plasma. Panasonic er ikke langt unna i egenskaper, men ligger vesentlig lavere i pris så det vil nok gi mer for pengene.

Så er det vel en billig Phillips LCD som diskuteres i denne tråden. Med prisen den selges til er det vel ikke så mange kronene til overs til å betale for merket. Jeg er ikke i tvil om at apparatet er verd 4444 kroner, og at det sannsynligvis er mye for pengene. Det man må spørre seg om er om man vil bli fornøyd med det til sitt bruk. Er svaret ja er egentlig alle andre meninger uinteressante.

Lenke til kommentar

Sga sei!

8 minutter etter at Elkjøpgiganten på Tiller åpna, var butikken stappfull.

Hadde lite håp da jeg kom dit og så en full parkeringsplass og en strøm av folk inn i butikken.

Gikk likevel inn med et lite håp, men neida. Null TVer igjen, men det var kanskje like greit også. TVen så ikke noe særlig ut, og da jeg snakka med en av folka der, anbefalte han meg og heller kjøpe en fra LG som jeg opprinnelig hadde sikla på.

Lenke til kommentar

Da har eg våre nede på Elprice og fått meg tv :) Siden elkjøp ikkje hadde fått inn Philipsen, og alle var reservert, kjøpte meg ein 32" Dantax(har gode erfaringer med merket fra før av)

til 3999,- KJEMPE tv eg vil anbefale, har berre testa å sett litt tv2 på den via vanlig antenne. Skal prøve den ut ordentlig i kveld med PC og spill. Skal sjå etter tv benk no :)

Link til Dantax`en for dei som lurer: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....9&cid=5415#

Lenke til kommentar

Kjøpte TV'en og hjemmekinoanlegg fra LG for 999,- :D

Stakk til lageret, fikk TV'en, men av en eller merkelig grunn ga han kisen en LG TV verdt 6000 kroner, holdt kjeft og satte alt i bilen :p. Har nå en LG LCD TV verdi 6000,-, betalte 999,-.

I LOVE it, takk til nyttårsaften, folka var trøtte YIPPI!

Lenke til kommentar

Stakk til lageret, fikk TV'en, men av en eller merkelig grunn ga han kisen en LG TV verdt 6000 kroner, holdt kjeft og satte alt i bilen :p. Har nå en LG LCD TV verdi 6000,-, betalte 999,-.

Kjekt hvis en av elkjøps ansatte er medlem her da, så vet dem akkurat hvem som stakk av med feil tv. Bra sjakktrekk :D

Sjakkmatt? :p

Lenke til kommentar

fy! griseflaks!

Det der var jo bare vannvittig lotto.

Lenke til kommentar

Fekk du Philipsen og ein LG tv istedenfor LG hjemmekinoanlegget?

2 tver du fekk altså? :p

Lenke til kommentar

Skjønnte idag hvorfor ingen handler på elkjøp og expert. Helt syke priser i forhold til å kjøpe på nett. Så på Sony 46W3000. Kostet 30 000kr i butikken !! på feks netshop koster den 23 000. 7000kr i forskjell. Helt sykt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...