iNtensimilla Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Man skal selvfølgelig ha i bakhodet at dette er et latterlig billig apparat. Man får ofte det man betaler for. Om man skal ha et apparat uten vesentlige svakheter bør man nok tredoble prisen. Dette er en 7000 kroners TV da Men, er det noen som har noen bra instillinger å komme med? Jeg har ikke peil, og greier ikke å stille selv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Man skal selvfølgelig ha i bakhodet at dette er et latterlig billig apparat. Man får ofte det man betaler for. Om man skal ha et apparat uten vesentlige svakheter bør man nok tredoble prisen. Stemmer nok det, men man betaler også endel for at det Står Sony, Pioneer, Philips osv. på TV'en. Endret 2. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stemmer nok det, men man betaler også endel for at det Står Sony, Pioneer, Philips osv. på TV'en. Tja, når det gjelder Pioneer betaler man nok for det aller beste så lenge vi snakker plasma. Panasonic er ikke langt unna i egenskaper, men ligger vesentlig lavere i pris så det vil nok gi mer for pengene. Så er det vel en billig Phillips LCD som diskuteres i denne tråden. Med prisen den selges til er det vel ikke så mange kronene til overs til å betale for merket. Jeg er ikke i tvil om at apparatet er verd 4444 kroner, og at det sannsynligvis er mye for pengene. Det man må spørre seg om er om man vil bli fornøyd med det til sitt bruk. Er svaret ja er egentlig alle andre meninger uinteressante. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vel, nå har jeg kjøpt en! Den var ikke lett å få fatt i på Elkjøp Nordås.. Men det gikk. Har ikke testet den enda, will do later. Sikkert grei. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eg fekk ikkje tak i den TVen var ikkje komt inn, men han elkjøp kisen skreiv opp nokon av dei første. Men går det ikkje ann å bestille den på elkjop.no til 4444,-? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Men går det ikkje ann å bestille den på elkjop.no til 4444,-? Jo, det kan du! link Endret 2. januar 2008 av stonhans Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hallo Veggis Blir litt forvirret av 5322 kontra 5522. Har skjønt det slik at 5522 har innebygd didital tuner, mens 5322 har analog tuner. Hvilken ville du valgt av de 2? Mvh Arild Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sga sei! 8 minutter etter at Elkjøpgiganten på Tiller åpna, var butikken stappfull. Hadde lite håp da jeg kom dit og så en full parkeringsplass og en strøm av folk inn i butikken. Gikk likevel inn med et lite håp, men neida. Null TVer igjen, men det var kanskje like greit også. TVen så ikke noe særlig ut, og da jeg snakka med en av folka der, anbefalte han meg og heller kjøpe en fra LG som jeg opprinnelig hadde sikla på. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Men går det ikkje ann å bestille den på elkjop.no til 4444,-? Jo, det kan du! link ...eller.. kan du det? Produktet ble ikke funnet . Vennligst bruk menyen til venstre eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000 for å finne alternative produkter Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Inception: Du burde fjerne bildet i siggen, før moderatorene fjerner deg. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har funnet ut noen lure innstillinger for denne TVen? Jeg er ikke så god med sånt ^^ Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da har eg våre nede på Elprice og fått meg tv Siden elkjøp ikkje hadde fått inn Philipsen, og alle var reservert, kjøpte meg ein 32" Dantax(har gode erfaringer med merket fra før av) til 3999,- KJEMPE tv eg vil anbefale, har berre testa å sett litt tv2 på den via vanlig antenne. Skal prøve den ut ordentlig i kveld med PC og spill. Skal sjå etter tv benk no Link til Dantax`en for dei som lurer: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....9&cid=5415# Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjøpte TV'en og hjemmekinoanlegg fra LG for 999,- Stakk til lageret, fikk TV'en, men av en eller merkelig grunn ga han kisen en LG TV verdt 6000 kroner, holdt kjeft og satte alt i bilen . Har nå en LG LCD TV verdi 6000,-, betalte 999,-. I LOVE it, takk til nyttårsaften, folka var trøtte YIPPI! Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjøpte TV'en og hjemmekinoanlegg fra LG for 999,- Stakk til lageret, fikk TV'en, men av en eller merkelig grunn ga han kisen en LG TV verdt 6000 kroner, holdt kjeft og satte alt i bilen . Har nå en LG LCD TV verdi 6000,-, betalte 999,-. I LOVE it, takk til nyttårsaften, folka var trøtte YIPPI! Kjekt hvis en av elkjøps ansatte er medlem her da, så vet dem akkurat hvem som stakk av med feil tv. Bra sjakktrekk Sjakkmatt? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjøpte TV'en og hjemmekinoanlegg fra LG for 999,- Stakk til lageret, fikk TV'en, men av en eller merkelig grunn ga han kisen en LG TV verdt 6000 kroner, holdt kjeft og satte alt i bilen . Har nå en LG LCD TV verdi 6000,-, betalte 999,-. I LOVE it, takk til nyttårsaften, folka var trøtte YIPPI! fy! griseflaks! Det der var jo bare vannvittig lotto. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjøpte TV'en og hjemmekinoanlegg fra LG for 999,- Stakk til lageret, fikk TV'en, men av en eller merkelig grunn ga han kisen en LG TV verdt 6000 kroner, holdt kjeft og satte alt i bilen . Har nå en LG LCD TV verdi 6000,-, betalte 999,-. I LOVE it, takk til nyttårsaften, folka var trøtte YIPPI! Fekk du Philipsen og ein LG tv istedenfor LG hjemmekinoanlegget? 2 tver du fekk altså? Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Denne LG TV vurderer jeg å kjøpe til 6000,-.. Er dette en bra tv til denne prisen? Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skjønnte idag hvorfor ingen handler på elkjøp og expert. Helt syke priser i forhold til å kjøpe på nett. Så på Sony 46W3000. Kostet 30 000kr i butikken !! på feks netshop koster den 23 000. 7000kr i forskjell. Helt sykt Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Skjønnte idag hvorfor ingen handler på elkjøp og expert. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehehe, uff sorry =D. Har jo enkelte brae tilbud på store parti. Men hvis du skal dit for å kjøpe noe som koster litt og ikke er på salg så er en nettbutikk en del billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå