Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Som jeg har sagt flere ganger i denne tråden er 32PFL5522 den som blir solgt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 eneste forskjellen på de to modellene er det jeg skrev tidligere i tråden. det er uansett et mye bedre kjøp enn tatung modellen som ble nevnt. grunnen til at de annonserer en annen modell er at dm er ferdig en god stund før avisen er i postkassen, og de har sannsynligvis ikke fått tak i 5322. at de tilbyr 5522 i stedet er en bra løsning, og det er ingenting kundene taper på. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hm frista netsten å kjøpe den selv, har en veldig gammel 21" stående på rommet, å den får man ikke utnytta ps3en skikkelig på. så kansje jeg skal kjøpe denne her så får jeg skikkelig kvalitet ut av ps3en om jeg kjøper det i senere tid har ikke ps3 nå da , men har veldig lyst på. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper ingen andre her som skal ha tven bur i Song og Fjordane. For da får vi eit problem med at alle får tv Skal stå det nede kl 7-8 i morgen tidelig får å få ein og DVI-HDMI kabel så eg får PCen på skjermen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på tolkningen av "garantien" til Elkjøp slik den fremstår i brosjyren: Vi garanterer at du får kjøpt det annonserte produktet i 3 dager, og blir vi ikke utsolgt vil prisene gjelde fra 2. januar t.o.m. 5. januar. Et annet sted i annonseavisen står det: 3 dagers annonsegaranti: Hvis vi blir utsolgt innen 3 dager fra annonsedato, og vi ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg det annonserte produktet, garanterer vi deg et likeverdig eller bedre produkt til samme pris. Så langt, så bra. Men så kommer et tredje punkt: Tilbudene gjelder fra 2. januar t.o.m. 5. januar eller så langt beholdningen rekker, så vær rask! Det står ikke noe sted at den nevnte TV-en ikke omfattes av annonsegarantien, men i det siste punktet sier de allikevel at tilbudene kanskje ikke vil være tilgjengelige i hele den perioden de garanterer for. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det med knusende ro i morgen tidlig og heller tatt meg en tur senere i uka når det er færre folk. Elkjøp har garantert at du skal få kjøpt den annonserte varen i tre dager og hvis ikke får du et like bra eller bedre produkt til samme pris. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper ingen andre her som skal ha tven bur i Song og Fjordane. For da får vi eit problem med at alle får tv Skal stå det nede kl 7-8 i morgen tidelig får å få ein og DVI-HDMI kabel så eg får PCen på skjermen Jeg kommer til å være nede hos Elkjøp i Alta klokken 07:00 .... ahh Gleder meg! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på tolkningen av "garantien" til Elkjøp slik den fremstår i brosjyren: Vi garanterer at du får kjøpt det annonserte produktet i 3 dager, og blir vi ikke utsolgt vil prisene gjelde fra 2. januar t.o.m. 5. januar. Et annet sted i annonseavisen står det: 3 dagers annonsegaranti: Hvis vi blir utsolgt innen 3 dager fra annonsedato, og vi ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg det annonserte produktet, garanterer vi deg et likeverdig eller bedre produkt til samme pris. Så langt, så bra. Men så kommer et tredje punkt: Tilbudene gjelder fra 2. januar t.o.m. 5. januar eller så langt beholdningen rekker, så vær rask! Det står ikke noe sted at den nevnte TV-en ikke omfattes av annonsegarantien, men i det siste punktet sier de allikevel at tilbudene kanskje ikke vil være tilgjengelige i hele den perioden de garanterer for. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det med knusende ro i morgen tidlig og heller tatt meg en tur senere i uka når det er færre folk. Elkjøp har garantert at du skal få kjøpt den annonserte varen i tre dager og hvis ikke får du et like bra eller bedre produkt til samme pris. synes antalet var ganske snaut, vil tro at de 1000 tv-ene er borte før klokken 12 i morgen. det er tross alt 92 varehus det fordeles på. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det har du nok helt rett i men det er Elkjøp sitt problem og ikke kundenes. Endret 1. januar 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det har du nok helt rett i men det er Elkjøp sitt problem og ikke kundenes. i og med at annonsegarantien kun gjelder i varehusene så blir det fort kundenes problem... Endret 1. januar 2008 av veggiss Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det står: Annonsegarantien gjelder kun kjøp i våre varehus, og deretter er det listet opp alle varehusene som er omfattet av annonsen. Konklusjon: dette er Elkjøp sitt problem om forbrukerne er våkne. Dessverre tror jeg Elkjøp spekulerer i at folk ikke er våkne og at de ender opp med å kjøpe et annet produkt siden de allerede har penger klare og er i "kjøpe-modus". Endret 1. januar 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) ..Sånn! Da har æ vært på salg. Nån andre som har kjøpt tv'en? Endret 2. januar 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) JA:) nå har jeg også vært på salg:) Gleder meg som en liten unge til å få satt den opp og testa denne tv:D Endret 2. januar 2008 av Steamy Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jippi, fikk kjøpt den. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 poor motion handling capabilities Om dette stemmer er dette apparatet uinteressant for min del, til og med som soveromstv. Hakkete panoreringer ødelegger opplevelsen, og gjør at andre egenskaper kommer i skyggen - selv om de er gode. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 poor motion handling capabilities Om dette stemmer er dette apparatet uinteressant for min del, til og med som soveromstv. Hakkete panoreringer ødelegger opplevelsen, og gjør at andre egenskaper kommer i skyggen - selv om de er gode. Men betyr det at bildet til tider kan "henge etter"? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nån andre som har kjøpt tv'en? Oh yeah! Latterlig digg tilbud da Haha, tidligste jeg har stått opp på lenge ^^ EDIT: Nevermind problemene, måtte bare skru den av og på igjen. Nå driver den og laster inn kanaler Endret 2. januar 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå må vi huske på at denne tv`en her ikke koster alverden. I flere tester jeg har lest står det at da kan være litt etterslep på kjappe scener men at dette ikke vill ha betydning for vanlige folk. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå må vi huske på at denne tv`en her ikke koster alverden. I flere tester jeg har lest står det at da kan være litt etterslep på kjappe scener men at dette ikke vill ha betydning for vanlige folk. Ja, jeg skal teste den opp mot Xbox 360'ien (og CoD4) min når jeg er ferdig på jobb klokken 17.. Godt at Elkjøp har 30 dagers retur. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tester tv bildet nå. så langt er jeg veldig fornøyd med bildet og jeg har heller ikke gjort noen innstillinger. jeg kommer til å teste dvd-spiller og ps3 med hdmi kabel litt seinere, så jeg sier vel i fra på hvordan bildet er da Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) poor motion handling capabilities Om dette stemmer er dette apparatet uinteressant for min del, til og med som soveromstv. Hakkete panoreringer ødelegger opplevelsen, og gjør at andre egenskaper kommer i skyggen - selv om de er gode. Men betyr det at bildet til tider kan "henge etter"? Jeg vet ikke om dette stemmer i det hele tatt, eller om det i så fall innebærer etterslep eller hakkete panoreringer. Begge deler er irriterende. Man skal selvfølgelig ha i bakhodet at dette er et latterlig billig apparat. Man får ofte det man betaler for. Om man skal ha et apparat uten vesentlige svakheter bør man nok tredoble prisen. EDIT: Uansett prisklasse eller merke/modell, å ikke kalibrere er penger ut av vinduet. Uten skikkelig justering er gjerne et billig/dårlig apparat like godt eller bedre enn et dyrere apparat. DVE! Endret 2. januar 2008 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå