Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Philips 32PFL5522

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denna tven virker VELDIG interessant for meg vertfal. Eg skal ned kl 7-8 i morgen tidelig å handle den TVen hos elkjøp her.

Skal sei ka eg synst om den når eg har fått den :)

Eg skal ha PCen på den, sjå TV, film og sånt. TVen vi har i ståva er ein LG 37" med 8ms responstid, synst den er kjapp og nøyaktig, har spilt FPS på den skjermen med PCen, den var heilt kjapp.

Så 8ms pesponstid synst eg ikkje er gale, PC skjermen min er og 8ms, den henger ikkje etter eller hakker når eg ser tv (tv kort i PCen) eller spiller raske spill.

Detta er vel eit knallkjøp når den koster 4444,-?

Sjøl finner eg ingen andre TVer med så gode spess til 4-5K.

Lenke til kommentar

tenkte selv å kjøpe tv til 4-5000kr,kun ment for xbox 360 og ps2 spilling på gutterommet. film og tvsendinger ser vi på stua..

greier ikke denne tv1 å takle tempoet til spill?

er foresten en annen philips 32" som annonseres fra elkjøp her (reklame i posten igår) ,men nesten samme produktnr

Lenke til kommentar
tenkte selv å kjøpe tv til 4-5000kr,kun ment for xbox 360 og ps2 spilling på gutterommet. film og tvsendinger ser vi på stua..

greier ikke denne tv1 å takle tempoet til spill?

er foresten en annen philips 32" som annonseres fra elkjøp her (reklame i posten igår) ,men nesten samme produktnr

Jeg vurderer også å kjøpe meg en slik en i morgen, men er det noen som har personlige erfaringer med den? Funker den bra når man skal spille Call of Duty 4 på Xbox 360? Vekta mi bikker mellom denne philipsen, og denne samsungen. Men jeg er usikker på om hvem av disse som egner seg best... :)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Eg skal kjøpe tven i morgen, det er 30 dagers returrett i butikken deiras uansett.

Den samsungen du vekta mellom Stonhans var den tven eg hadde så og sei bestemt meg for å kjøpe, heilt til eg såg denna Philipsen i elkjøp avisa i går.

Eg kjem til å gå for Philipsen, eg vekta opp dei to tvane og. Einaste forsjellen så vidt eg såg er at Samsungen har 7000:1 i kontrast mens Philipsen har 6000:1 var det vel.

Også, berre å levere den ned igjen om du ikkje blir fornøyd. Men det gjelder vel berre butikk og ikkje på nettet?

Skal komme med refferat i morgen :)

Lenke til kommentar
Hvorfor klager dere på at den er treg med 8ms? Øyene våre klarer ikke å oppfatte mindre enn 24 om jeg husker rett...

:wallbash: feil feil feil

Ontopic: sikkert en helt grei TV til Prisen...

Forøvrig.. den har HDMI...hvorfor vil da folk ha "PC inngang" (VGA)? HDMI er jo tilnærmet lik DVI, og de fleste har vel dVI utgang på Skjermkortet i dag?

Lenke til kommentar

Du får jo overgang fra DVI-HDMI, får du ikkje overgang fra VGA-HDMI og?

Eg kjem vertfal til å bruke DVI-HDMI etter planen. Kan ikkje la meg stoppe pga. at TVen ikkje har PC inngang.

Men eg har Stasjonær PC med DVI på kortet.

Lenke til kommentar
Alastor: Gjelder detta denna Philipsen eller?

Ikkje gjer meg usikker her på TVen :(

DVI til HDMI vil fungere greit nok på denne tven, men jeg er usikker på om du vil få et klin skarpt pc-bilde (til tekstbruk osv) - til film osv vil du sikkert bli fornøyd.

Alternativet er å legge 3-5000,- til i, og få en topp 32" som støtter 1:1 pikseladressering over HDMI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...