Midtbo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du merka no ikkje nokke til om skjermen har 6 eller 8 ms. Vertfall ikkje når det er snakk om en tv. Er ikkje akkurat sånn at en skal sette seg ned å spille fps-spill på den. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er denne bedre enn Tatung MCAK 32'' til 4600,- hos amentino tro? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) For all del, ikke kom med link http://forbruker.no/digital/tester/tv/article2111796.ece Endret 1. januar 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, for all del, jeg kom ikke med link. Men med et spørsmål Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, og alle i tråden her vet jo automatisk hva slags tv det er snakk om og hvilke spesifikasjoner den har når du nevner en tatung 32" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor klager dere på at den er treg med 8ms? Øyene våre klarer ikke å oppfatte mindre enn 24 om jeg husker rett... Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denna tven virker VELDIG interessant for meg vertfal. Eg skal ned kl 7-8 i morgen tidelig å handle den TVen hos elkjøp her. Skal sei ka eg synst om den når eg har fått den Eg skal ha PCen på den, sjå TV, film og sånt. TVen vi har i ståva er ein LG 37" med 8ms responstid, synst den er kjapp og nøyaktig, har spilt FPS på den skjermen med PCen, den var heilt kjapp. Så 8ms pesponstid synst eg ikkje er gale, PC skjermen min er og 8ms, den henger ikkje etter eller hakker når eg ser tv (tv kort i PCen) eller spiller raske spill. Detta er vel eit knallkjøp når den koster 4444,-? Sjøl finner eg ingen andre TVer med så gode spess til 4-5K. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor klager dere på at den er treg med 8ms? Øyene våre klarer ikke å oppfatte mindre enn 24 om jeg husker rett... Det kan bety forskjellen mellom frag or no frag i FPS Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Tror jeg kjøper den i morgen jeg også. De har vel uansett 30 dagers returrett om man ikke er fornøyd? Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 tenkte selv å kjøpe tv til 4-5000kr,kun ment for xbox 360 og ps2 spilling på gutterommet. film og tvsendinger ser vi på stua.. greier ikke denne tv1 å takle tempoet til spill? er foresten en annen philips 32" som annonseres fra elkjøp her (reklame i posten igår) ,men nesten samme produktnr Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) tenkte selv å kjøpe tv til 4-5000kr,kun ment for xbox 360 og ps2 spilling på gutterommet. film og tvsendinger ser vi på stua..greier ikke denne tv1 å takle tempoet til spill? er foresten en annen philips 32" som annonseres fra elkjøp her (reklame i posten igår) ,men nesten samme produktnr Jeg vurderer også å kjøpe meg en slik en i morgen, men er det noen som har personlige erfaringer med den? Funker den bra når man skal spille Call of Duty 4 på Xbox 360? Vekta mi bikker mellom denne philipsen, og denne samsungen. Men jeg er usikker på om hvem av disse som egner seg best... Endret 1. januar 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Eg skal kjøpe tven i morgen, det er 30 dagers returrett i butikken deiras uansett. Den samsungen du vekta mellom Stonhans var den tven eg hadde så og sei bestemt meg for å kjøpe, heilt til eg såg denna Philipsen i elkjøp avisa i går. Eg kjem til å gå for Philipsen, eg vekta opp dei to tvane og. Einaste forsjellen så vidt eg såg er at Samsungen har 7000:1 i kontrast mens Philipsen har 6000:1 var det vel. Også, berre å levere den ned igjen om du ikkje blir fornøyd. Men det gjelder vel berre butikk og ikkje på nettet? Skal komme med refferat i morgen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor klager dere på at den er treg med 8ms? Øyene våre klarer ikke å oppfatte mindre enn 24 om jeg husker rett... feil feil feil Ontopic: sikkert en helt grei TV til Prisen... Forøvrig.. den har HDMI...hvorfor vil da folk ha "PC inngang" (VGA)? HDMI er jo tilnærmet lik DVI, og de fleste har vel dVI utgang på Skjermkortet i dag? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mrlee: Fordi de aller fleste som skal koble pcen sin til tv i dag har bærbar, og svært få bærbare har HDMI? Kun hp som har satsa stort på HDMI på pcene sine, enn så lenge. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du får jo overgang fra DVI-HDMI, får du ikkje overgang fra VGA-HDMI og? Eg kjem vertfal til å bruke DVI-HDMI etter planen. Kan ikkje la meg stoppe pga. at TVen ikkje har PC inngang. Men eg har Stasjonær PC med DVI på kortet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 VGA til HDMI vil ikke fungere nei. Jeg vet ikke helt hvorfor, vet bare at det ikke gir bilde. En annen problemstilling er jo at ikke alle tver klarer 1:1 pikseladressering over hdmi - kun vga. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det finnes VGA-> DVI konvertere, men de er ikke av de billige "følger automatisk med Skjermkortet" typen Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Alastor: Gjelder detta denna Philipsen eller? Ikkje gjer meg usikker her på TVen Endret 1. januar 2008 av Intel94 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men de fører uansett ikke til bedre bilde . Og da kan man bare velge en TV som ahr vga-inn istedenfor. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Alastor: Gjelder detta denna Philipsen eller? Ikkje gjer meg usikker her på TVen DVI til HDMI vil fungere greit nok på denne tven, men jeg er usikker på om du vil få et klin skarpt pc-bilde (til tekstbruk osv) - til film osv vil du sikkert bli fornøyd. Alternativet er å legge 3-5000,- til i, og få en topp 32" som støtter 1:1 pikseladressering over HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå