Inception_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er nok ikke et problem noen trenger å tenke på ved normal bruk. Det er nok mer aktuelt på statiske informasjonsTVer o.l. Kjøp deg en TV du, og test det ut eller noe ^^ Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Den elskede skjønnheten: Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fant dette på teknofil.no: Philips 32PFL5522 og 32PFL5322 Her er Teknofils forslag til innstilling av 32PFL5522 og den identiske 32PFL5322 når de er optimalisert for TV-titting i vanlig kveldsbelysning. Bildemodusene er raskt tilgjengelige med Smart-knappen midt på fjernkontrollen. Bildemodus: Normal Lysstyrke: 49 Farge: 45 Kontrast: 41 Skarphet: 5 Horisontal/vertikal: 50 (bare på DVD-signal) Fargetemperatur: Normal Kontrast +: Av (brukes bare til spillkonsoll) Støyreduksjon: Av (bare på DVD-signal) Så får håpe dette blir bra =) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er det noen her som har hatt problemer med sine 32PFL5522D/12? Jeg har hatt følgende problemer: -Frysing under oppstart(noen ganger er det bare sort skjerm, og eneste som viser liv er standby lyset. Andre ganger skrur TV'en seg av og på flere ganger) -Oppdateringsskjerm som kommer frem en gang i bland, men som ikke klarer å oppdatere seg. (Skal de liksom oppdatere seg igjennom kabel-tv?) -Ødelagt HDMI port nummer 2 -Sprakende bass/subwoofer, plagsomt når folk snakker på tven. Jeg har nå sendt inn TV'en hos Elkjøp, og håper ikke det tar så altfor lang tid før jeg får den tilbake! Men jeg vurderer å høre med de om det er mulig å bytte med en Philips 37'' LCD-TV, ved å gi et mellomlegg.(Hvis det er sånn at de ikke får reparert TV'en, eller at det blir billigere å gi meg en ny en da.. Noen som har gjort lignende, eller som tror de ville gått med på noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå