Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Philips 32PFL5522

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis ingen av kjedene har en bedre tv enn 32pfl5522d til en bedre pris enn 4444 i januar neste er dommedag ikke langt unna...

med andre ord, ingen grunn til bekymring.

Spørsmålet er å være kjapp nok i avtrekkeren.

Jeg rakk jo ikke å bestille denne gangen.

Fant ikke ut om det var noe å satse på fort nok.

Jaja, min 32" CRT er rimelig bra (bortsett fra at den tar for stor plass) så jeg overlever

Lenke til kommentar
Fikk svar av kundeservic til elkjøp i dag, og svaret var som ventet:

Hei og takk for din henvendelse

Annonsegarantien gjelder ikke på varer som har begrenset antall.

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Vennlig hilsen

Helene

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

815 32 000

Edit:

Spørsmålet mitt var som følger:

Hei. Gjelder garantien om likt eller bedre produkt når varen blir utsolgt også TV en til 4444 som har et begrenset antall? Vil det i så tilfelle si at jeg kan komme inn siste dag av garantien, når alle de tv ene til 4444 er utsolgt, og få en tilnermet eller bedre tv?

Du kan ringe tilbake til Helene på Elkjøp Kundesenter og si hun tar feil. Jeg har selv vært i kontakt med en forretning og fire forskjellige kundebehandlere på kundesenteret og alle hevder det samme. Ingen av dem kunne forklare hvor det stod at annonsegarantien ikke gjaldt for varer i begrenset antall.

Til slutt tok jeg kontakt med en på Elkjøp sitt hovedkontor. Han kunne bekrefte at slik annonseringen var utformet måtte annonsegarantien også gjelde denne TV-en, og eventuelt andre varer de hadde begrenset antall av. Informasjonen fra kundesenteret er altså direkte feil. Jeg ba om en skriftlig bekreftelse på dette og avventer det på e-post. Jeg vil oppfordre alle som har fått feilinformasjon å ta kontakt med sin lokale forretning og be om et likeverdig eller bedre produkt til samme pris, slik Elkjøp har lovet i sin annonsegaranti.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
Til slutt tok jeg kontakt med en på Elkjøp sitt hovedkontor. Han kunne bekrefte at slik annonseringen var utformet måtte annonsegarantien også gjelde denne TV-en, og eventuelt andre varer de hadde begrenset antall av. Informasjonen fra kundesenteret er altså direkte feil. Jeg ba om en skriftlig bekreftelse på dette og avventer det på e-post. Jeg vil oppfordre alle som har fått feilinformasjon å ta kontakt med sin lokale forretning og be om et likeverdig eller bedre produkt til samme pris, slik Elkjøp har lovet i sin annonsegaranti.

Det stod i avisen for varehusene at det var max 1000 stk av 32PFL5322.

MEN på nettbutikken stod det bare "gjelder til 5.1" for 32PFL5522.

Det var det siste jeg reagerte på siden de fjernet den før den datoen :-(

Men de blånekter når jeg sender dem e-post :-(

Har noen noen jeg kan kontakte (e-post). Send gjerne som privat melding.

Lenke til kommentar

Det spørs om du har en sak her så lenge det stod "varer til 5. januar" og ikke "varer til og med 5. januar". Hadde det stått det siste ville jeg tatt kontakt med Elkjøp sentralt (ikke kundesenteret) og lagt frem problemstillingen og krevd å få kjøpt denne varen til den annonserte prisen.

Lenke til kommentar
Det spørs om du har en sak her så lenge det stod "varer til 5. januar" og ikke "varer til og med 5. januar". Hadde det stått det siste ville jeg tatt kontakt med Elkjøp sentralt (ikke kundesenteret) og lagt frem problemstillingen og krevd å få kjøpt denne varen til den annonserte prisen.

Mulig... Var jo inne kl 02:00 eller noe den 5.1 :-/

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i det i og med at tråden har "warpet" litt bort fra utgangspunktet og at du har endret emnefeltet til å dreie seg mer om TV-en og mindre om Elkjøp sitt tilbud. For å rydde litt kunne det vært en ide å lage en egen tråd for innstillinger etc. til denne TV-en, det ville nok blitt mer oversiktlig.

Lenke til kommentar
Er bildet på denne tv'n bedre enn bildet på Tatung V32MCAK?

Det lurer jeg på også. Blir jo helt forvirret av testene.

I testene får Tatung kritikk for at det har litt hakkete ved bevegelser og dårlig kantutjevning,

men det står ikke noe om sort-nivå og etterslep.

Philipsen får kritikk for etterslep, og ja, det har den (muttern har en),

MEN faktisk ikke mye mer enn min egen 32 CRT (ja de har litt de også),

men den har iallfall bra sort-nivå og kant-utjevning.

Testene er helt håpløse når de ikke er standardiserte.

De burde hatt en liste med forskjellige kriterier, like i alle tester.

Lenke til kommentar
Kan dere ikke ta den diskusjonen med Elkjøp, så vi kan komme oss ontopic her? :)

Scarymovies: Har du instillingene dine?

Oops.. glemte detta. Uhm, jeg får ikke gitt dere instillingene før til påsken :whistle:

Jeg går på skole i spanjen og den dagen jeg sa at jeg ikke kunne poste instillingene før dagen etter, var den nest siste dagen min i Norge. Den siste dagen gikk med på å si hade til venner og familie og pakke, så jeg glemte helt å poste instillingene mine..

Men jeg tror de ikke er så langt fra de DVE instillingene noen postet. Bruk det som utgangspunkt og lek litt med instillingene for å se hva som ser best ut for deg :wink:

Endret av Scarymovies
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...