Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Philips 32PFL5522

Anbefalte innlegg

Alfaromeo: Vanligvis er slike tibud også merket spesifikt med "på dette produktet gjelder ikke vår 3 dagers annonsegaranti". Dette er ikke satt opp på denne tven. Det er forklaringen :).

Noe som igjen betyr at de som stod i kø og kjøpte denne tv en når "salget" åpnet er jævelig dumme. For hadde de sitti på rava to dager ekstra og ventet til de var utsolgt så hadde de fått en bedre tv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, faktisk ikke. De fleste får samme tv. Er kun dersom vi ikke klarer å skaffe fler av samme tv at man får bedre. Vi klarer som oftest å få tak i nye leveranser, om vi går tom.

Mange synes at salg og slikt er gøy å gå på, "kaoset" og rushet :).

Lenke til kommentar
Nei, faktisk ikke. De fleste får samme tv. Er kun dersom vi ikke klarer å skaffe fler av samme tv at man får bedre. Vi klarer som oftest å få tak i nye leveranser, om vi går tom.

Mange synes at salg og slikt er gøy å gå på, "kaoset" og rushet :).

Innen 10 dager? Her snakker man jo om leveringstid i slutten av januar, og hundrevis som er på venteliste.

Den garantien gjør jo egentlig alt på Elkjøp dyrere...

Edit: Har du klarert med sjefen når du kaller det salg? :)

Endret av Alfaromeo
Lenke til kommentar
hvilken lg er det som koster 6500 btw, lc42?

Det fikk jeg faktisk ikke med meg i farten :p (men mener det var en 32" lcd hvertfall)

Tror jeg stikker ned igjen i morgen og bestiller philipsen. Kan godt være LGen er hakket bedre, men sannsynligvis er det så lite at jeg knapt merker forskjell, og 2050kr dyrere er tross alt en vesentlig prisforskjell (nesten 50% dyrere).

Lenke til kommentar
veggis: Jeg får IKKE direktesalgsprovisjon på noe jeg selger i elkjøp, det mener jeg at jeg har fortalt deg før? :). Regner med det samme gjelder lefdal. Aner ikke hvordan dere har det i Siba på slikt, og legger meg egentlig ikke oppi det.

vet det da, men sånn som dere pusher lg skulle man tro at det lå kick til hver selger på dem ;)

hvilken lg er det som koster 6500 btw, lc42?

Det fikk jeg faktisk ikke med meg i farten :p (men mener det var en 32" lcd hvertfall)

Tror jeg stikker ned igjen i morgen og bestiller philipsen. Kan godt være LGen er hakket bedre, men sannsynligvis er det så lite at jeg knapt merker forskjell, og 2050kr dyrere er tross alt en vesentlig prisforskjell (nesten 50% dyrere).

på nettet går den for 5995 om det skulel være noen trøst. den støtter 1080p signaler og 24 fps så det er en bedre tv, om du har nytte av dette er en annen sak...

Lenke til kommentar
Til å begynne med skuffet bildekvalitetn meg litt, men etter litt justering på farger, skarphet osv så det en hel del bedre ut! Kjempe fornøyd nå.

Gidder du poste instillingene? :)

ja det hadde vært fint scary om du kunne gjort det:P Har aldri vært god på sånne innstillinger:P

Lenke til kommentar
Til å begynne med skuffet bildekvalitetn meg litt, men etter litt justering på farger, skarphet osv så det en hel del bedre ut! Kjempe fornøyd nå.

Gidder du poste instillingene? :)

ja det hadde vært fint scary om du kunne gjort det:P Har aldri vært god på sånne innstillinger:P

Jess, det kan jeg.. men ikke før i morgen ettermiddag.. er ikke hjemme for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar

Typisk. Akkurat når jeg hadde sett opp mutterns 32PFL5522 og bestemt meg for å kjøpe

en så finnes den ikke på www.elkjop.no, og det er 5.1 enda (tilbudet skulle gjelde til 5.1).

Og alle andre steder koster den mye mye mer (Siba hadde den til 4.900, men den er borte der også nå).

Noen som vet andre som kan ha den eller 32PFL5322 på tilbud enda, eller om den kommer tilbake?

Likte den veldig godt, pokker at de ikke fikk den noen dager før så jeg rakk å bestille en :-(

Lenke til kommentar
Typisk. Akkurat når jeg hadde sett opp mutterns 32PFL5522 og bestemt meg for å kjøpe

en så finnes den ikke på www.elkjop.no, og det er 5.1 enda (tilbudet skulle gjelde til 5.1).

Og alle andre steder koster den mye mye mer (Siba hadde den til 4.900, men den er borte der også nå).

Noen som vet andre som kan ha den eller 32PFL5322 på tilbud enda, eller om den kommer tilbake?

Likte den veldig godt, pokker at de ikke fikk den noen dager før så jeg rakk å bestille en :-(

Ifølge Elkjøp avisa så varer tilbudet til i dag, og det er 3 dager siden tilbudet startet, så annonsegarantien gjelder fortsatt. Så kom dere ut i snøen i dag, og skaff dere et skikkelig hot tilbud før det er for seint! ;)

Lenke til kommentar

Ifølge Elkjøp avisa så varer tilbudet til i dag, og det er 3 dager siden tilbudet startet, så annonsegarantien gjelder fortsatt. Så kom dere ut i snøen i dag, og skaff dere et skikkelig hot tilbud før det er for seint! ;)

Butikkene har sagt at de er utsolgt lenge :-(

Var innom en for å se på 32PFL5355 på torsdag tror jeg det var .-(

Lenke til kommentar
Butikkene har sagt at de er utsolgt lenge :-(

Var innom en for å se på 32PFL5355 på torsdag tror jeg det var .-(

Hvis de ikke kan skaffe den innen 10 dager, så har du rett på å få en annen TV som er like bra eller bedre til samme pris.

Men, de i butikken skulle bestilt opp en 32PFL5522 for deg, så kunne du fått den kanskje i slutten av januar som mange andre her har blitt lovt :p

Men, nå er det for seint karer! :p

Noen flere som har bilde instillinger å komme med?

Bilder av TV'en deres i stua/på rommet deres? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...