robinsande Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 tideli i dag var første gang eg brukte en metalldetektor.. fannt en fin ring men vet ikke om det er av gull Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) husker jeg fant en spiker en gang for veldig lenge siden:p men det var med en sånn dårlig teit greie edit: skrive feil takk Skogslik Endret 1. januar 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hehe, begynte og lure litt hva det var for noe ja Lenke til kommentar
robinsande Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) noen som liker metalldetektorer her?? Endret 1. januar 2008 av robinsande Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Synes det høres interessant ut. Hvor kan man kjøpe slike? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg fant en femmer engang Lenke til kommentar
santaman Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Synes det høres interessant ut. Hvor kan man kjøpe slike? Driver med denne metallsøking selv og har gjort mange morsomme funn. Mitt beste funn regner jeg å være en NS-plankett fra krigen. Flere steder som selger metalldetektorer, men mye dårlig kvalitet. Styr unna masseproduserte leketøy fra Østen. Sats på en leverandør som har holdt på noen år og som har gode merker. http://www.detektor.no har bra utvalg av metallsøkere og gode tilbud. Lenke til kommentar
santaman Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 tideli i dag var første gang eg brukte en metalldetektor.. fannt en fin ring men vet ikke om det er av gull I går hørte jeg om en som fant 400 hundre tyskerhjelmer flere meter ned i bakken med en Fisher Gemini metalldetektor! Flere av dem hadde maling og innerlær inntakt selv etter mer enn 60 år i bakken. For et funn! Det kommer nok i nyhetene snart. Ligger nok fortsatt mye fra krigens dager rundt omkring, men det er også mye udetonerte granater så det kan være farlig å grave på områder med kjent militæraktivitet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg lagte en metalldetektor på ungdomskolen, husker jeg, men den hadde bare noen få centimeters rekkevidde, så den fungerte dårlig ute. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) pappa har en metall detektor i jobb-bilen sin (som sjelden har med hjem) pleier å gå litt ut i hagen, morsomt det. begynte å pipe, så jeg gravde. men jeg fant ingenting. endte bare opp med at pappa fikk et stort hull i hagen xD Endret 16. september 2008 av yoye666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå