Alompi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei Pcen min har begynt å lage rare lyder, helt plutselig, i dag. Det er en hakkete lyd som kommer fra foran i kabinettet, som når man setter en DVD feil inn i spilleren og DVDen begynner å snurre. Lyden slutter plutselig etter at pcen har vært på i ett par minutter. Kan hende det er en vifte eller hardisken, aner ikke jeg, håper på at det er en vifte Hjelp meg Endret 1. januar 2008 av Alompi Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei Pcen min har begynt å lage rare lyder, helt plutselig, i dag. Det er en hakkete lyd som kommer fra foran i kabinettet, som når man setter en DVD feil inn i spilleren og DVDen begynner å snurre. Lyden slutter plutselig etter at pcen har vært på i ett par minutter. Kan hende det er en vifte eller hardisken, aner ikke jeg, håper på at det er en vifte Hjelp meg Jeg har hatt samme problem! En fyr fra fattern sinn jobb sa at det var en løs ledningen foran viften men det er ikke sikkert det er samme lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå