Markus1802 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei! Jeg har tittet på mange forskjellige videoer og har bestemt meg får å kjøpe Battlefield: Bad Company. Og jeg vil også ha det så fort som mulig, så derfor lurer jeg på om det er noen som vet om trygg og sikker side som jeg kan fårhåndsbestille dette billig fra? /Markus Lenke til kommentar
Konsoll-Gamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Heisann! CDON.com er en meget trygg og sikker netbutikk, muligens litt dyre men jeg har hvertfall aldri opplevd noe tull med mine kjøp der Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takker for svar! Har vurdert å bestille fra cdon.com, men leter litt til etter en kanskje billigere pris, eller så må det bli cdon.com. Godt Nytt år foresten, og velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Konsoll-Gamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jo takk! Godt Nytt år! Endret 1. januar 2008 av Konsoll-Gamer Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Prøv absoluttspill.no, de har gode priser. Åja, Godt nyttår! Endret 1. januar 2008 av Nandez Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Zailor.no platekompaniet.no (kjemperaske med å sende) gamezone.no Lenke til kommentar
aloras Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Personlig har jeg i alle fall veldig god erfaring med absoluttspill.no Bruker å få spillet jeg bestiller 1 dag etter at jeg har bestilt det (om jeg bestiller før 16.00), og de har veldig bra priser.. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 videogamesplus.ca veldi gode priser og rask levering Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det ser ut til at det ikkje er mange dagane mellom utgjevinga i Canada og Noreg, så då er det vel best å bestille i frå ein norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det ser ut til at det ikkje er mange dagane mellom utgjevinga i Canada og Noreg, så då er det vel best å bestille i frå ein norsk nettbutikk. du har jo prisforskjellen,... i noreg så koster jo et nytt spill opp mot 600 kr... viss du bestiller fra canada så betaler du ca 460 elns... eg har bestilt mange spill derfra.... Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ok takker for alle svar, fant ut at hvis jeg bestilte fra absolutspill.no så ble prisen 528.00,- tilsammen med frakt. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 www.playx.com De pleier og ha bra priser;) Og fri levering. Betal med EUR for beste pris! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg ville gått for AbsoluttSpill.no Hvis du ser på anmeldelsene av dem som nettbutikk, så har dem BARE 6'ere! Kanskje noen 5'ere som jeg har oversett... Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) www.playx.com De pleier og ha bra priser;) Og fri levering. Betal med EUR for beste pris! Fraktpriser - PriserAlle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Portoen er kun kr. 59,- pr. ordre, uansett antall varer i ordren eller om den deles opp i flere forsendelser. Det lønner seg altså å bestille flere varer samtidig. Varene sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger henter du på nærmeste postkontor. De har da ikke fri frakt. Men når jeg først fant denne tråden så kan vel jeg fyre av mitt spørsmål. Hva er forskjellen på vanlig og gold edition? Endret 1. januar 2008 av mhm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå