Gå til innhold

22" skjerm, mest for pengene?

vargaz

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe en god skjerm ettersom at jeg bruker mye av dagen min på datamaskinen. om skjermen koster 2000 eller 3000 spiller ikke så mye rolle for min del, dette er nok noe jeg bare må ta meg råd til. Men jeg ønsker å kjøpe den skjermen som gir "mest" for pengene. Utseende har ikke så mye å si for meg, jeg forestiller meg at de fleste LCD skjermer har begynnt å kommet seg. Hva burde jeg gå for? 22" er det jeg skal ha, ikke 21 eller 23. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tittet litt på den Asus skjermen, men lurte på en ting eller to.

Har den sånn blank overflate, slik som mange nye laptoper har, at du kan se deg selv i speilbildet når den er av/helt mørkt?

Høytalerne som er innebygget, du trenger vel egen ledning fra skjermen til PCen for å få det til å virke??

Lenke til kommentar

Ødelegger det ikke litt på kvaliteten å ha innbygde høytalere?

F.eks du betaler 2000 for skjermen, men når høytalerne kanskje koster 200, så koster bare skjermen egentlig 1800, altså litt billigere=dårligere kvalitet?

Lenke til kommentar

Høyttalere i skjemer er vanligvis så dårlige/billige at det ikke har noen innvirkning på prisen, ihvertfall ikke så mye at det er noe å ta med i betraktningen. Om de er store og skjemmende er selvfølgelig noe som er verdt å tenke på, men det er de definitivt ikke på asus-skjermen.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Samsung 226BW er ikke glossy. Det er bare kantene som er glossy for at du skal fokusere mer på skjermen. Har skjermen selv og er storfornøyd! Ambefales

Satt og spilte CS:S på den for 2 sek siden. Ikke antydninger en gang til etterslep

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...