vargaz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg ønsker å kjøpe en god skjerm ettersom at jeg bruker mye av dagen min på datamaskinen. om skjermen koster 2000 eller 3000 spiller ikke så mye rolle for min del, dette er nok noe jeg bare må ta meg råd til. Men jeg ønsker å kjøpe den skjermen som gir "mest" for pengene. Utseende har ikke så mye å si for meg, jeg forestiller meg at de fleste LCD skjermer har begynnt å kommet seg. Hva burde jeg gå for? 22" er det jeg skal ha, ikke 21 eller 23. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=81122 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sett på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331838 ? Jeg har tenkt litt på den, har ikke helt bestemt meg enda... Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 den syncmastern har jeg den er knallbra. men den asus skjermen ser god ut den og. men siden jeg ikke har prøvd den vil jeg anbefale samsung syncmaster 226bw Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg venter ut litt flere forslag, men jeg likte uansett de to som ble postet her.. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Stor test som sammenlikner mange 22" skjermer: http://www.behardware.com/articles/689-1/2...e-3rd-wave.html Samsung SyncMaster 2232BW : It has our recommendation. - Iiyama ProLite E2201W : recommended for games - ViewSonic VX2255wmb : recommended for all uses Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har tittet litt på den Asus skjermen, men lurte på en ting eller to. Har den sånn blank overflate, slik som mange nye laptoper har, at du kan se deg selv i speilbildet når den er av/helt mørkt? Høytalerne som er innebygget, du trenger vel egen ledning fra skjermen til PCen for å få det til å virke?? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Den er vel ikke glossy nei. Du må ha en ledning fra lyd ut til skjermen ja, vanlig sånn minijackinngang på skjermen. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ødelegger det ikke litt på kvaliteten å ha innbygde høytalere? F.eks du betaler 2000 for skjermen, men når høytalerne kanskje koster 200, så koster bare skjermen egentlig 1800, altså litt billigere=dårligere kvalitet? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Høyttalere i skjemer er vanligvis så dårlige/billige at det ikke har noen innvirkning på prisen, ihvertfall ikke så mye at det er noe å ta med i betraktningen. Om de er store og skjemmende er selvfølgelig noe som er verdt å tenke på, men det er de definitivt ikke på asus-skjermen. Endret 1. januar 2008 av bo1e Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ok, kanskje jeg skal kjøpe den. Jeg hadde bestilt Samsung 226BW, men kansellerte den når jeg fant ut at den var glossy. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Samsung 226BW er ikke glossy. Det er bare kantene som er glossy for at du skal fokusere mer på skjermen. Har skjermen selv og er storfornøyd! Ambefales Satt og spilte CS:S på den for 2 sek siden. Ikke antydninger en gang til etterslep Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 samsung 226bw er den beste skjermen jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 S panelet eller A panelet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=81122 Second that. Samme bildekvalitet som LG 226wtq til 2800kr. Høytalerne er bygd inn i skjermkabinettet, så de synes ikke. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg ville absolutt gått for en Samsung Syncmaster 226BW.. Den har fått ekstremt gode erfaringer som du kan se, og jeg har bestemt meg for å kjøpe den selv. Den står på handlelista, med andre ord. Den har HDCP-støtte og kan vris og vendes på i alle vinkler. Og det blir sagt at den er perfekt for gaming og multimedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå