Astralnoise Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Som dere ser, har jeg "Warn: (0%)" under mitt bilde, og jeg lurer litt på hvorfor jeg har det, mens mer eller mindre ingen andre har det. Er jeg spesiell? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er kun du som kan se warn din, andre kan ikke se den. Jeg kan f.eks kun se min warn. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Som 2mmy91 sa, så kan vi kun se vår egen warn, og alle har det. Vel utenom admin osv da, vil jeg tro? Men du lurer vel også på hva warn er til da? Jo det hvis du gjøre en ganske stor regelbrudd, slenger dritt eller noe, ihvertfall sånn at admin/mod føler at dette var såpass stor ting at de skal gi deg warn. Da gir de deg en warn, og skriver en komentar som du kan se, og andre admin og modeartore. Når warn kommer opp til 100% så tror jeg man blir automatisk suspendert fra forumet. De kan også fjerne warn hvis de ser at du har forbedret deg. Håper dette forklarte det meste. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å få advarslar for regelbrot er forhåpentlegvis ikkje noko å trakte etter. Les forøvrig denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=170099&st=0 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Etter 6mnd blir 10% eller noe borte, vis du ikke har gjort noe i den perioden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Oppfordringer til regelbrudd blir slettet, selv om de er spøkefullt ment. 100% er forøvrig ikke noen absolutt grense, det er nok av brukere som ryker ut før den tid, hvis de ikke bidrar med annet enn fanteri. Så å spekulere i at man har nok av warns "å gå på" for så å skjerpe seg når man når 80-90% er ikke noe sjakktrekk. Geir Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg