Rottenspacehead Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvor mye trur dere den nye pioneer tven til 50 000 kr kommer til å synke i pris fram til fks neste vinter om ca 1 år ? er det noe håp om at det kan komme på 30 000kr grensa ? Ellers vurderer jeg å bare gå for 720p versjonen.. regner med 720p versjonen er bedre enn den nye panasonic Full HD ??? Er igjen den nye Panasonic Full HD mye bedre enn panasonic PX70 ? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hvor mye trur dere den nye pioneer tven til 50 000 kr kommer til å synke i pris fram til fks neste vinter om ca 1 år ? er det noe håp om at det kan komme på 30 000kr grensa ? Ellers vurderer jeg å bare gå for 720p versjonen.. regner med 720p versjonen er bedre enn den nye panasonic Full HD ??? Er igjen den nye Panasonic Full HD mye bedre enn panasonic PX70 ? Hvor mye Pioneer kommer til å falle i pris det kommende året er vanskelig å vite. Den vil ikke synke betraktelig før det kommer en ny modell. Hvis du skal ha en 50" så vil jeg anbefale deg å kjøpe en full hd skjerm. Den er nemlig så stor at du vil se litt forskjell på det. Ikke enormt, men forskjeller vil det være... Hvis valget ditt står mellom Pioneer 720P og Panasonic full hd så ville jeg uansett gått for Pioneer. Kuro er mer enn bare litt overlegen, så valget burde være soleklart. Dette har med kontrast, sortnivå og ikke minst billedbehandling å gjøre. Endret 31. desember 2007 av Bava Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Det jeg tenkte egentlig, at pioneeren (720p) vil være såpass overlegen på de punktene, at Full hd`en til panasonic blir dårlig iforhold... Så akkurat denne også... http://teknofil.no/wip4/plasma_best_ser_fo.../d.epl?id=19611 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå