MKej Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hei har fått feil på min bærbare pc,asus x51rseries. PC-en låste seg og jeg måtte trykke inn av bryteren for og få den av. men når jeg starter den blir det bare svart skjerm,men den jobber og det er lys i Zz knappen og av knappen.har prøvd og tatt ut bateriet men det samme skjer.. noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har du prøvd å taste en tast? Hvis Z-knappen lyser, trykk på den og la PC-en skru seg av (hvis det lar seg gjøre). Plugg så inn strømadapteren til bærbaren din og start PC-en på nytt ved å trykke en gang på strømknappen. Hvis ikke det fungerer, si ifra. Godt nytt år forresten! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Har du prøvd å taste en tast? Hvis Z-knappen lyser, trykk på den og la PC-en skru seg av (hvis det lar seg gjøre). Plugg så inn strømadapteren til bærbaren din og start PC-en på nytt ved å trykke en gang på strømknappen. Hvis ikke det fungerer, si ifra. Godt nytt år forresten! Det er ikke noe z knapp,kun et lys og av og på knapp.det går ann og slå av PC-en men det samme skjer igjen.. Godt nytt år ja:) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Nå har samme feil kommet tilbake igjen, fikk den i gang men kom opp CMOS battery low.. Hva kan være feil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå