Ernie Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Slik: mener noen at han ville sett ut... mot dette: som han er nå... (Begge bildene er hentet fra en artikel på Aftenposten sine nettsider og du vil komme til den ved å klikke på bildene...) Hva skal vi si? stor forskjell sier jeg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 en ting er sikkert, han ville sett normal ut hadde det ikkje vert for dei plastiske operasjonane. Fyren er jo direkte STYGG Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Synes han hadde hvet stygg uansett jeg Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 sto et eller annet sted at han mener at det er bare to oprasjoner og at det ble gjennomført pga at han skulle får puste bedre nå han sang.... In my ass sier jeg bare... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Mange kvinner som mener han var en kjekk ung mann da han var original afromerikaner. Ikke hvet eg men uansett er han stygg nå men hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg orker ikke fyren han er så stygg at det ikke går an... blir kvalm hver eneste gang jeg ser han på tv... :oops: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Aem-kei: avataren din er wayy for stor! den skal være maks 50x50 og 6kb stor. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Michael jackson er dødsstygg, ferdig med det! og den avataren var litt stor jah.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Spurte de han først om han ville ha bart? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vel.. stygg eller ikke... Han er stygg, men har blitt kjent for å lage bra musikk. Britney Spears, Christina Aguilera, Anastacia og hun siste er alle kjempeflotte (ingen grunn til å protestere) og lager elendig, men er blitt kjent likevel.. Jeg heier på Michael Jackson. Likte han veldig godt da jeg var yngre, og jeg må innrømme at han har gjort mye dumt (faktisk det meste), men han er en utrolig musiker. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvorfor i he*vete klora han seg? Ser på det på lik linje som kjønnsoperasjon. Yuck! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Vel.. stygg eller ikke... Han er stygg, men har blitt kjent for å lage bra musikk. Britney Spears, Christina Aguilera, Anastacia og hun siste er alle kjempeflotte (ingen grunn til å protestere) og lager elendig, men er blitt kjent likevel.. Jeg heier på Michael Jackson. Likte han veldig godt da jeg var yngre, og jeg må innrømme at han har gjort mye dumt (faktisk det meste), men han er en utrolig musiker. som synger for å kunne slippe unna gjelden enda et år til... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 DE første sangene til MJ var virkelig gode. Billie Jean og Thriller topper det vell? for og ikke glemme Smoth Criminal. Det kommer vell ikke noe mer slikt i vår tid Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 DE første sangene til MJ var virkelig gode. Billie Jean og Thriller topper det vell? for og ikke glemme Smoth Criminal. Det kommer vell ikke noe mer slikt i vår tid Trur ikke det nei, han kan vel så vidt prate, ellers så ramler leppene av... Lenke til kommentar
CCB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det er ikke så mye av han som sitter like godt nå lenger nei... Billie Jean var best! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sitter fortsatt ballene igjen? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå