-Makaveli- Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er på utkikk etter nye album med god musikk i kategorien rock-metal, jeg liker mannlige vokalister med en litt barsk og rocka stemme som feks Nickelback. Hva anbefales? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tror du vil like Post-Grunge sjangeren. Prøv band som Trapt, 12 Stones, Audioslave, Breaking Benjamin, Chevelle, Shinedown, Seether, Stained og Three Days Grace. Jeg er ikke noe fan av sjangeren, men er ikke det verste. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Takk for svar. Jeg likte Shinedown. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Phil Anselmo er barsk så det holder! Sjekk ut Down, unik sound. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde satt pris på å få flere forslag til artister/sanger som jeg kan sjekke ut. Blant de som allerede har blitt nevnt så falt disse i smak: Shinedown: , , , Audioslave: , , Shape of things to come Nickelback: , Next contestant, If everyone cared, Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du burde jo laste ned album da, så får du høre mer fra hver artist. Audioslave med albumet Out Of Exile for eksempel. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du burde jo laste ned album da, så får du høre mer fra hver artist. Audioslave med albumet Out Of Exile for eksempel. Det første albumet til Audioslave er eit mykje betre tips. Out Of Exile er kjedeleg og forutsigbart. Rett og slett heilt middels. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Alt av Trivium, og iværtfall Stonegard! Begge deler er ultra diggbare! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Alt av Trivium, og iværtfall Stonegard! Begge deler er ultra diggbare! M-Gard, hvor mange ganger har du anbefalt Stonegard, Trivium og Metallica her på forumet? Mange! For å svare på førsteposten: High on Fire min venn! Endret 2. februar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 sammenligner du high on fire og nickelback? blasfemi! Den nye cden til High on fire er konge! Vert og sjekke ut, men den ligner nok ikke på noe av nickelback. Ligner littegrann på Mastodon egentlig. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Alt av Trivium, og iværtfall Stonegard! Begge deler er ultra diggbare! M-Gard, hvor mange ganger har du anbefalt Stonegard, Trivium og Metallica her på forumet? Mange! For å svare på førsteposten: High on Fire min venn! Ja, jeg har anbefalt de veeeldig mye , men Stonegard trenger reklamasjon, og de fortjener det sånn! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Trenger de reklamasjon? Klage? Noe feil på produktet? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjønte ikke heelt hva du mener, men nei jeg klager ikke på de. De har bare ikke slått helt igjennom enno Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bare at du brukte helt feil ord? reklamasjon -en, -er klage på vare(kvalitet): gjøre, sende reklamasjon på noe / motta reklamasjon Etym.: lat. vbsubst.; ○reklamere Du syns de trenger reklame, omtale, skryt.. et eller annet. Men ikke reklamasjon. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja! Heeelt feil ord, ikke noen klaging på Stonegard! Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skjekk ut Velvet Revolver med plata Contraband, fet musikk. Sisteplate (Libertad) er også helt grei, men førsteplata er best imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå