7r Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har endelig kommet fram til at jeg skal investere i en vifteløs PSU til dette oppsettet: HK: Abit IC7 MAX3 SPES. CPU: Intel P4 2,8 GHz 800FSB SPES1/SPES2 - 80-90 Watt Minne: 2 stk. TwinMos dual pack (4x1 GB DDR RAM) SPES. -2,6 Volt HD: 2 stk. Seagate Barracuda 160 GB DVD-brennere: Plextor 708A (IDE) og 755SA (S-ATA) Kjøling: 2 stk. 120 mm vifter pluss 2-3 andre småvifter. Jeg har nå en passiv Ninja-kjøler på CPU, kuttet ut viften. Tenkte å montere én 120 mm i forkant av kabinettet, der det nå sitter 2 stk. 80 mm. Ellers skal jeg gjøre noe med toppplaten på kabinettet for å slippe ut varmen. Skjermkort: Matrox Millenium P750 (AGP) SPES. PCI-kort Lydkort: E-MU 1820m SPES. 3,3 Volt / 5 Volt tolerant Trådløst nettverkskort: Cisco TV-kort: Hauppage PVR-500MCE SPES. Kabinett: Lian-Li PC60 (ATX) Jeg lurer imidlertid på hva som er å foretrekke av ANTEC PHANTOM 500W og eventuelt FORTRON SOURCE ZEN 400W Det viktigste for meg er å få PC-en så stille som mulig. Slik at jeg kan sitte i fred! Endret 31. desember 2007 av 7r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå