Lakus Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 For noen dager siden byttet jeg navnet på Gamertagen min fra Lakuspakus til Bare Lakus. Jeg byttet også Windows Live ID'en (mailen) som Gamertagen var knyttet opp mot fra Gandy_mith@ til Lakuspakus@. Alt dette gjorde jeg ifra selve xboxen min, og i rekkefølgen som det står i ovenfor. Før jeg gjorde dette fungerte Bungie.net utmerket. Enkelt nok logget jeg meg inn med Gandy_mith@ og der var alle mine stats, opplastede bilder osv. Etter jeg gjorde dette derimot har det dukket opp noen problemer. Når jeg logger meg inn med Gandy_mith@ så står det naturlig nok at ingen Gamertag er assosiert med profilen. Noe som er riktig, da Gamertagen nå tilhører Lakuspakus@. Men når jeg logger inn med Lakuspakus@ står fremdeles Gamertagen oppført der som Lakuspakus. (skulle vært Bare Lakus) Det står også at jeg aldri har spilt verken Halo 2 eller 3 online, dvs ingen stats, og ingen av bildene mine er der. For å sjekke om det er noe tull med selve Gamertagen logget jeg også inn på Xbox.com Når jeg prøvde og logge inn med Gandy_mith@ så eksisterer det ingen profil der. Noe som er riktig pga byttet. Når jeg logger inn med Lakuspakus@ så kommer jeg inn, men Gamertagen heter fremdeles Lakuspakus. Når jeg sitter på xboxen derimot er navnet mitt Bare Lakus, og alle andre kan se navnet mitt som Bare Lakus. Det jeg da lurer på er om alt dette vil løse seg når problemene til Live løser seg opp eller om jeg er fucked. Som vanlig velger jeg ekstremt dårlige tidspunkt og gjøre slike ting på, men jeg kan jo ikke styre verden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Det var visst bare og vente på at LIVE skulle oppdatere seg. Det var som jeg trodde egentlig. Men jeg får ikke brukt sider som MyGamertag.Net for å lage gamercard bilder til å ha i signaturer osv, hvorfor ikke? De ender bare opp slik som dette, dvs uten noen gamerscore eller noe som helst. Skriver jeg inn Lakuspakus istedet, da virker det av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har byttet mail til GT mitt jeg også. Men jeg får ikke logget på Bungie.net med den nye. Kun den gamle men da er alt av info om Halo 2/3 borte. Hvor lang tid tok det før Live oppdaterte seg for deg? Endret mail for en ukes tid siden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg endret vel for litt over en uke siden. Ser ut som at det ordner seg helt fint, men det tar bare litt tid pga Xbox Live sine problemer for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg endret vel for litt over en uke siden. Ser ut som at det ordner seg helt fint, men det tar bare litt tid pga Xbox Live sine problemer for tiden. Godt å høre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Går fortsatt ikke her Noen som har en anelse hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå