Do0z Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei , hei! Jeg har et lite problem jeg gjerne skulle løst på egen hånd men , jeg klarer rett å slett ikke å finne ut av det. Problemsillingen her er at jeg gjerne skulle hatt flere vifter inne i PC-en det er totalt 2 Kabinett vifter og en CPU vifte totalt 3 stk nå. Jeg har ende vendt alle ledninger og sjekket over alt på Hovedkortet men jeg klarer ikke finne flere plasser og kopple til vifte ledning. Så da er mitt spørsmål er det mulig og få to vifter til? skulle så gjerne hatt flere. Og hvordan kan jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan alltids kjøpe 4pins overgang og kople viftene direkte til strømforsyningen. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kjøp overganger, fest viftene med dobelsidig teip. Lenke til kommentar
Do0z Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 En link hadde vær fint. Og hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Link til overgang. Har du flere ledige plasser til vifter i kabinettet? Flere vifter løser ikke alltid problemer. Men at de er kraftige nok og at de er satt riktig vei. En vifte inn og en vifte ut. (gjennomtrekk) Kabelrydding kan også hjelpe. Lenke til kommentar
Do0z Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for hjelpen Ja jeg har plass til to til vil gjerne ha 2 på inn luft og 2 på ut luft , det burde gjøre jobben temmelig bra. Bruker Zalman vifter. Skal buytte til Zalman CPU kjøler også. Lenke til kommentar
teinok Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjøper du Nexus-vifter får du overgangen med på kjøpet. Viftene er også veldig stillegående. Kommer i sort og hvitt om du ikke liker den orange fargen på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå