TheExcalibur Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg har GeForce 8800 GTS men som denne funker så yter den bare som 5000. Veldig kjipt hva kan jeg gjøre. Ting blir ofte kornete og hakkete... Sjekk profilen min om informasjonen om PC-en. Endret 31. desember 2007 av BahamutStrongDragon Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 prøvd nye drivere? litt mer info om maskin osv kansje... kjørt noen tester på kortet ? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 prøvd nye drivere? litt mer info om maskin osv kansje... kjørt noen tester på kortet ? Sjekk profilen min alt står der. Ja drivere men hvilke og hvor skal jeg få tak i dem? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 nvidia eller produsenten av kortet... www.nvidia.com her kan du velge mellom nåværende release eller beta.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 nvidia eller produsenten av kortet... www.nvidia.com her kan du velge mellom nåværende release eller beta.. Har prøvd begge deler:( (nvidia) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 *** Trådstarter: Husk at "Skjerm Kort" skrives "Skjermkort", og faktisk er ett ord. Våre retningslinjer sier at emnefeltet skal inneholde minst 3 ord. Du har da 2. Kun til info. *** Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 *** Trådstarter: Husk at "Skjerm Kort" skrives "Skjermkort", og faktisk er ett ord. Våre retningslinjer sier at emnefeltet skal inneholde minst 3 ord. Du har da 2. Kun til info. *** OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå