Xecuter Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 En bruker skjønner ikke en vits, hvorpå en annen svarer: Når man ikke har en fitte, må man bruke høyrehånda. What's not to get? What's not to get? Fitte Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Lol den var faktisk litt bra. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Den skjønte jeg ikke... Helt seriøst ! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 So, you don't get it either? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mener dere seriøst at dere ikke skjønner den? ^^ Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 OK! Jeg har skremmende lav vitseintelligens, jeg forsøker å trene den litt opp. Noen som kan hjelpe meg å forstå denne? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) ''Whats not to get'' = (direkte oversatt) Hva er det ikke å få? Så kommer svaret: Fitte (dersom du runker) ... OK, så denne er litt vanskelig å forklare.. Men skjønner du/dere nå? Endret 1. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Øhhh... den er jo bare dum da. Da leste jeg den riktig! Den var jo bare helt dum da! Jeg trodde jeg ikke skjønte den fordi det var bare dumt, men nå har jeg fått bekrefta at den virkelig var helt dumt . Takk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 "Get" kan ha to betydninger; å få eller å forstå. "What's not to get" betyr altså her "hva er det du ikke forstår?". Den som svarer tar ordspillet og svarer i steden på "hva er det du ikke får?". Når du også "don't get it" kan det ha to betydninger. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denne er så tragisk! Skjønner meg ikke på dere som syntes denne var morsom! Er den virkelig morsom? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ikke akkurat hysterisk, men det er jo en grei kommentar. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Denne er så tragisk! Skjønner meg ikke på dere som syntes denne var morsom!Er den virkelig morsom? Åh slutt å syt fordi "you don't get it!" :!: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denne er så tragisk! Skjønner meg ikke på dere som syntes denne var morsom!Er den virkelig morsom? Åh slutt å syt fordi "you don't get it!" :!: Fitte? Neida. Dette gullkornet var småmorsomt, ja. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Præhæ! Den lo jeg faktisk av :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå