Mr. K Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Heisann! I sommer kjøpte jeg meg en ny stasjonær PC. For noen dager siden, ble den så treig, og så full av unødvendige programmer, at jeg innstallerte Vista på nytt igjen. Poenget er at jeg ikke kan bruke Aero. Jeg finner ikke noe sted jeg kan aktivere det, og i tillegg har ikke Windows merket at jeg har et GeForce 8600 GT. Jeg får 1,0 på opplevelsesindex, siden den laveste poengsummen er den endelige (hvis du skjønner), og 1,0 er karakteren på spillopplevelse og slikt. Noen som vet hva jeg kan gjøre. Vista home premium by the way Endret 2. januar 2008 av double-a Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du trenger drivere til skjermkortet ditt. nVidia.com Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har driverne. Lastet dem ned først... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg tror også dette er et driverproblem. Samme skjer hos meg med mitt FeForce 8600 GTS kort med en gang Vista er innstallert, får bare 1.0 i experience index og AERO virker ikke. Men med en gang jeg innstallerer siste driveren fra nVidia for jeg 5,6/5,9 i score og AERO fungerer strålende. Du skriver at det første du gjorde var å laste ned driver, men er den skikkelig innstallert? Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg er ganske sikker på det. Er det ikke bare å laste ned og innstallere da? EDIT: Fikk det til nå. Jeg avinnstallerte driveren, og innstallerte igjen. Startet på nytt, og oppdaterte opplevelsesindexen. (Sist gang jeg prøvde det fikk jeg bluescreen). Nå kan jeg bruke Aero! Tusen takk for hjelp pmarius og ersa! Endret 1. januar 2008 av double-a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå