EagleXXX Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hei! Skal ha HK til spilling (CF/SLI) som er godt egnet for OC. Har lurt på Asus sine kort (striker, formula, maximus og commando), men vet ikke hvilke jeg bør gå for med tanke på god 3D ytelse og at det skal være gode BIOS muligheter. Har hørt at nvidia sliter med SLI driverne sine, så om jeg skal gå for 780i chipset eller X38 er litt uklart... Endret 31. desember 2007 av EagleXXX Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Personlig har jeg godt for et Asus Maximus Formula (X38). Virker som et bra hovedkort til klokking og spilling. Får også med spillet S.T.A.L.K.E.R. Lenke til kommentar
EagleXXX Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Har lest på mange tester at i hvertfall i singel så har Radeon HD3870 drete på drage allerede før det ble lansert! Har planer om å spille en del World in Conflict, så da går jeg for et 780i chipsett, men hvilket HK innen denne gruppen er også bra til OC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå