Agrostar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har eit Aopen AX4PER-GN hk som eg vanlegvis brukar nokon Clas Ohlson høgtalarar på. Desse er USB og har innebygd forsterkar... Da er lyden heilt fin. Men når eg brukar den analoge utgangen på hk, AC97, så blir lyden på ein måte hul/ekko. Samme om eg brukar headset eller sender lyden til TV. Det er litt irriterandes når eg brukar headset, men veldig irriterandes på tv, lyden blir ikkje skikkeleg kan du sei, må fokusera for og høyre kva dei seie skikkeleg. Skal lyden vere sånn med AC97 eller er det noko gale hos meg? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 antagelig satt på effekter, nederst til høyre på oppgavelinjen har du antagelig et blått ikon med en playkanpp eller noe (varierer litt fra hovedkort til hovedkort) trykk på den og gå inn og skru av "EAX effekter" Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm, eg fant ikkje nokon sånn knapp. Leita rundt i innstillingar for lyd, men eg fant heller ikkje nokon lydeffektar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå