Latias Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Synes ikke at HamKam burde få gratis plass da. Skal liksom ingen lag rykke ned i år da? Synes heller at det skal være en kvalikkamp mellom Sogndal og Kamma, selv om jeg tror det blir usannsynlig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hva er det som gjør at Lyn kan miste sin lisens? Tror ikke NFF tørr å degradere Lyn... Endret 12. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 På grunn av dårlig økonomi i klubben. Avgjørelsen faller på fredag, og NFF er bestemt på at klubbens egenkapital må være positiv innen da. Per i dag er den negativ. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Synes ikke at HamKam burde få gratis plass da. Skal liksom ingen lag rykke ned i år da? Synes heller at det skal være en kvalikkamp mellom Sogndal og Kamma, selv om jeg tror det blir usannsynlig. Det blir på måte et "nedrykk" men til 2.divisjon. Tror ikke akkurat lagene i Adeccoligaen griner over dette, hvis situasjonen skulle oppstå. Endret 12. november 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det mulig å sette penger på at Lyn ikke bli degradert en plass? Kjenner jeg Nøff rett så kommer Lyn aldri til å bli degradert, om egenkapitalen er negativ på fredag så utvides fristen, regelverket sier visst at absolutt siste frist er 31. desember. Kommer vel ei julegave tenker jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det mulig å sette penger på at Lyn ikke bli degradert en plass? Kjenner jeg Nøff rett så kommer Lyn aldri til å bli degradert, om egenkapitalen er negativ på fredag så utvides fristen, regelverket sier visst at absolutt siste frist er 31. desember. Kommer vel ei julegave tenker jeg. Tenker akkurat det samme, hadde det vært et lag fra toppserien hadde det ikke vært noen nåde... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det mulig å sette penger på at Lyn ikke bli degradert en plass? Kjenner jeg Nøff rett så kommer Lyn aldri til å bli degradert, om egenkapitalen er negativ på fredag så utvides fristen, regelverket sier visst at absolutt siste frist er 31. desember. Kommer vel ei julegave tenker jeg. Tenker akkurat det samme, hadde det vært et lag fra toppserien hadde det ikke vært noen nåde... Eller ifra Adeccoligaen.. *Raufoss* Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1055658 Ny tråd for 2009- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1055658 Ny tråd for 2009- Den finnes en allerede btw. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 En som han har hermet etter denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå