Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Har ikke følgt opp med fotballen i 2007, hvilke lag rykket opp og hvilke ned?

Odd-tantene, og Sandefjord tar seg en velfortjent tur i grøfta. Mens Dritongan fra Bodø, og dessverre MFK, rykker opp.

:)

Lenke til kommentar
Har ikke følgt opp med fotballen i 2007, hvilke lag rykket opp og hvilke ned?

Odd-tantene, og Sandefjord tar seg en velfortjent tur i grøfta. Mens Dritongan fra Bodø, og dessverre MFK, rykker opp.

...ta med Start ned, og Ham-Kam opp, så burde han vel være helt oppdatert. :)

Pantera

Lenke til kommentar

I år kommer det til å stå mellom Brann, Lillestrøm, Viking og Rosenborg. Jeg trenger vel ikke utdype hvilket av de tre lagene jeg håper skal vinne?

Jeg ser ikke på VIF som noen gullkandidat da jeg ikke helt ser hvem som skal skåre målene deres. Det samme kan fort skje med Viking dersom Ijeh forsvinner i løpet av vinteren.

Skrekkscenarioet er uansett at Lillestrøm vinner serien.

Lenke til kommentar

Er ikke enig med at VIF kommer til å få problemer med skåringen. Med en så sterk midtbane som de har fått nå, er det fullt mulig å skåre mer enn nok mål. Pluss at det er en bitteliten sjans for at Fredheim kan endelig slå igjennom. Jeg tror VIF havner blandt de tre beste.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er ikke enig med at VIF kommer til å få problemer med skåringen. Med en så sterk midtbane som de har fått nå, er det fullt mulig å skåre mer enn nok mål. Pluss at det er en bitteliten sjans for at Fredheim kan endelig slå igjennom. Jeg tror VIF havner blandt de tre beste.

Jeg har en følelse av at det blir enten/eller for VIF.

Tror de kan ta gullet i år ... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når ble en god midtbane en garanti for mål? Du må fortsatt ha spissene som kan stå for de rette løpene, være på rett plass til rett tid og være kald nok. VIF mangler en spiller med de kvalitetene.

Mulig, men jeg tror de har samlet masse intelligens i apparatet, og ser ikke bort fra at de får det til å klaffe i år.

Lenke til kommentar

Igjen,ikke de som går ut på banen og spiller selv om de har sin innvirkning. Hvis VIF henter inn en toppspiss, en veldig god makker til Wæhler og en kvalifisert keeper som kan ta over for Arason vil jeg si at de vil kunne leke med de største. Uten det vil de kun være enda et lag rundt midten.

Lenke til kommentar

I sesongene 04-07 slapp vi aldri inn flere mål enn vi scorte.

I 2007 scorte vi 34 mål, ni lag scorte flere

I 2006 scorte vi 43 mål, bare tre lag scorte flere (Sølv-Brann scorte 39)

I 2005 scorte vi 40 mål, tre lag scorte flere

I 2004 scorte vi også 40 mål, da var det 5 lag som scorte flere

Tatt fra forumet til klanen.... Eneste er i fjor hvor alt gikk dårlig...

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er jo hva som vil skje hvis Vålerenga kjemper på midten av tabellen eller enda verre; i bunnstriden!

Med så mange profiler med høye lønninger osv. så kan det fort bli litt gnisninger i VIF-troppen. Mange trenerer har de og som sikkert vil ha en viss innflytelse.

Husk jo flere kokker, desto mer søl.

Tror faktisk at denne modellen til Vålerenga blir total fiasko.

Lenke til kommentar
Igjen,ikke de som går ut på banen og spiller selv om de har sin innvirkning. Hvis VIF henter inn en toppspiss, en veldig god makker til Wæhler og en kvalifisert keeper som kan ta over for Arason vil jeg si at de vil kunne leke med de største. Uten det vil de kun være enda et lag rundt midten.

Er ikke nyinnkjøpte Troy Perkins en kvalifisert keeper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...