Iverfar Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har ikke følgt opp med fotballen i 2007, hvilke lag rykket opp og hvilke ned? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har ikke følgt opp med fotballen i 2007, hvilke lag rykket opp og hvilke ned? Odd-tantene, og Sandefjord tar seg en velfortjent tur i grøfta. Mens Dritongan fra Bodø, og dessverre MFK, rykker opp. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jaja, hadde heller sett Odd enn Bodø i tippeligaen, men men. Får håpe FFL (Fåberg Fotball Lillehammer) kan komme seg opp dit snart:P håpe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Smaken er som baken. Æ syns norlænningan e mytje meire karismatisk enn Odd-tantan, æ! ... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har ikke følgt opp med fotballen i 2007, hvilke lag rykket opp og hvilke ned? Odd-tantene, og Sandefjord tar seg en velfortjent tur i grøfta. Mens Dritongan fra Bodø, og dessverre MFK, rykker opp. ...ta med Start ned, og Ham-Kam opp, så burde han vel være helt oppdatert. Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I år kommer det til å stå mellom Brann, Lillestrøm, Viking og Rosenborg. Jeg trenger vel ikke utdype hvilket av de tre lagene jeg håper skal vinne? Jeg ser ikke på VIF som noen gullkandidat da jeg ikke helt ser hvem som skal skåre målene deres. Det samme kan fort skje med Viking dersom Ijeh forsvinner i løpet av vinteren. Skrekkscenarioet er uansett at Lillestrøm vinner serien. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke enig med at VIF kommer til å få problemer med skåringen. Med en så sterk midtbane som de har fått nå, er det fullt mulig å skåre mer enn nok mål. Pluss at det er en bitteliten sjans for at Fredheim kan endelig slå igjennom. Jeg tror VIF havner blandt de tre beste. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Haha, hårføningsprodukt Tror kanskje Jonevret har fått fjerna det tullet der nå, og etter ett år i Addecoligaen så burde de ikke være så høye på pæra lengere. Snakker om Molde ja.. ;9 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke enig med at VIF kommer til å få problemer med skåringen. Med en så sterk midtbane som de har fått nå, er det fullt mulig å skåre mer enn nok mål. Pluss at det er en bitteliten sjans for at Fredheim kan endelig slå igjennom. Jeg tror VIF havner blandt de tre beste. Jeg har en følelse av at det blir enten/eller for VIF. Tror de kan ta gullet i år ... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når ble en god midtbane en garanti for mål? Du må fortsatt ha spissene som kan stå for de rette løpene, være på rett plass til rett tid og være kald nok. VIF mangler en spiller med de kvalitetene. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 De siste årene har jo vif scora mye mål, hvis man bare sjekker opp litt.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ikke i år eller 2003 hvertfall Endret 12. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når ble en god midtbane en garanti for mål? Du må fortsatt ha spissene som kan stå for de rette løpene, være på rett plass til rett tid og være kald nok. VIF mangler en spiller med de kvalitetene. Mulig, men jeg tror de har samlet masse intelligens i apparatet, og ser ikke bort fra at de får det til å klaffe i år. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Igjen,ikke de som går ut på banen og spiller selv om de har sin innvirkning. Hvis VIF henter inn en toppspiss, en veldig god makker til Wæhler og en kvalifisert keeper som kan ta over for Arason vil jeg si at de vil kunne leke med de største. Uten det vil de kun være enda et lag rundt midten. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I sesongene 04-07 slapp vi aldri inn flere mål enn vi scorte. I 2007 scorte vi 34 mål, ni lag scorte flere I 2006 scorte vi 43 mål, bare tre lag scorte flere (Sølv-Brann scorte 39) I 2005 scorte vi 40 mål, tre lag scorte flere I 2004 scorte vi også 40 mål, da var det 5 lag som scorte flere Tatt fra forumet til klanen.... Eneste er i fjor hvor alt gikk dårlig... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det store spørsmålet er jo hva som vil skje hvis Vålerenga kjemper på midten av tabellen eller enda verre; i bunnstriden! Med så mange profiler med høye lønninger osv. så kan det fort bli litt gnisninger i VIF-troppen. Mange trenerer har de og som sikkert vil ha en viss innflytelse. Husk jo flere kokker, desto mer søl. Tror faktisk at denne modellen til Vålerenga blir total fiasko. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror nok ikke det blir en total fiasko, men tror de skal få det tøft om medalje er målsettningen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tja, medalje er slettes ikke en utenkelighet for VIF, men jeg tror de kommer til å slite når det gjelder den gjeveste valøren. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Igjen,ikke de som går ut på banen og spiller selv om de har sin innvirkning. Hvis VIF henter inn en toppspiss, en veldig god makker til Wæhler og en kvalifisert keeper som kan ta over for Arason vil jeg si at de vil kunne leke med de største. Uten det vil de kun være enda et lag rundt midten. Er ikke nyinnkjøpte Troy Perkins en kvalifisert keeper? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 LarsP, Tony Perkins er vel en ganske kvalifisert keeper vis du har sett han i aksjon, han er vel Usas tredje beste sånn jeg vet så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå