Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Predictions: Bodø/Glimt 2-1 Strømsgodset Brann 2-1 Tromsø Lillestrøm 1-2 Rosenborg Lyn 1-2 Aalesund Molde 1-2 Fredrikstad Stabæk 3-1 Vålerenga Viking 2-1 HamKam Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 I kveld ser det ut som det meste går vår vei. Pauseresultatene: Bodø/Glimt - Strømsgodset 0 - 1 (Espen i storform!) Viking - HamKam 2 - 0 Lyn - Aalesund 1 - 0 Lillestrøm - Rosenborg 1 - 2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Et gulllag har aldri imponert meg så mye som årets Stabæk gull, 110% fortjent Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 LSK 3 - 2 RBK Sundgot. Og der scorer VIF. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Latterlig at vi redder plassen til LSK og roter bort medaljen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 30 mål på sju kamper! Målrik serierunde. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Synd at det ikke er 2 lag som rykker direkte ned i år. kamma og aafk er grusomt dårlige. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Synd at det ikke er 2 lag som rykker direkte ned i år. kamma og aafk er grusomt dårlige. Enig. Jeg som HamKam-supporter vil helst se at de slutter å drite seg ut i den øverste ligaen. Har ingen tro på seier mot Molde og at Aafk skal avgi poeng mot LSK. Det blir kamper mot Mjøndalen, Stavanger, Haugesund, Løv-Ham, Nybergsund osv. i Adeccodassen neste år! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Stabæk tar en kopi av Branns hjemmetriumf (den gang mot Viking) i fjor og vinner serien med stor stil. VIF kan være flaue over seg selv, og RBK driter seg ut mot et bunnlag igjen. Fin runde! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, morsomt å se folk som ser på LSK som et bunnlag etter dette veldig turbulente året. 33 sammenhengende år i norsk toppdivisjon sier muligens sitt, men når LSK er effektive mot RBK - så kan det vil ikke svartmales da? Førsteomgangen var veldig dårlig, men tok seg opp i andre. Vel fortjent. Endelig skal Fjøra vekk fra Åråsen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, morsomt å se folk som ser på LSK som et bunnlag etter dette veldig turbulente året. 33 sammenhengende år i norsk toppdivisjon sier muligens sitt, men når LSK er effektive mot RBK - så kan det vil ikke svartmales da? Førsteomgangen var veldig dårlig, men tok seg opp i andre. Vel fortjent. Endelig skal Fjøra vekk fra Åråsen. LSK kan ha vært i hvilken divisjon de vil i 100 år de, dere er uansett et bunnlag i år. Og dere er ikke akkurat de eneste som har slått RBK i år... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Alltid noe herk å se gullet havne i gale hender. Men i år har jeg ingen problemer med å innrømme at det er fullt fortjent. Nå håper jeg bare at de blaa følger opp med å knuse Tromsø. Fin måte å holde seg i kampform det frem til cupfinalen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Imponerende oppvisning fra Stabæks side i dag. Et fullt fortjent sereigull, dessverre Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 - Når LSK klarer det, hvorfor skal ikke vi? Rekdal Uh... Kanskje fordi Ålesund suger? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 - Når LSK klarer det, hvorfor skal ikke vi? Rekdal Uh... Kanskje fordi Ålesund suger? Hva er det du snakker om nå? Link hadde kanskje vært greit. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Forsida på VG sporten skjønner deg virkelig godt om du holder deg unna VG^^ Link her... Syntes bare det var en helt ubrukelig kommentar. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Rekdal skal ha for at han tørr å si menigen sin, men her skjønner jeg ikke helt hvor han vil... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, morsomt å se folk som ser på LSK som et bunnlag etter dette veldig turbulente året. 33 sammenhengende år i norsk toppdivisjon sier muligens sitt, men når LSK er effektive mot RBK - så kan det vil ikke svartmales da? Førsteomgangen var veldig dårlig, men tok seg opp i andre. Vel fortjent. Endelig skal Fjøra vekk fra Åråsen. Er vel ikke akkurat rart, at folk ser på LSK som et bunnlag i år, siden LSK har vært rævva, og faktisk HAR vært et bunnlag i hele år enkelte gode omaganger har det vært, men fryktelig mye dårlig også. Men jeg begynner å glede meg til neste år allerede. Med Henning Berg på plass, og Bjarmann inn etter nyttår, ser jeg for meg bedre tider på Åråsen i årene som kommer. Håper ihvertfall det blir slutt på detta jvæla sirkuset som har pågått i snart 2 år. Og så får vi håpe at gutta er skikkelig skjerpa til søndag, slik at vi får sendt heislaget med Reka i spissen ned til Adecco igjen. Pantera Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 AaFK leder mot Lillestrøm, samtidig som HamKam ligger under mot Molde. Ser ut som om Kamma går direkte ned i år. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Helt riktig at Ham Kam går rett ned. Når de ikke klarer å vinne hjemme når det virkelig gjelder, så fortjener de ikke bedre. Det svakeste laget i år, uten tvil. Men, om et års tid har de nok rykket opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå