Nevnarion Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Som objektiv i forhold til begge disse lagene (holder verken med Aalesund eller Ham-Kam), så vil jeg heller beholde Ham-Kam i eliteserien enn Aalesund. Bare for å nevne det. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Som objektiv i forhold til begge disse lagene (holder verken med Aalesund eller Ham-Kam), så vil jeg heller beholde Ham-Kam i eliteserien enn Aalesund. Bare for å nevne det. Har det med avstand å gjøre eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Som objektiv i forhold til begge disse lagene (holder verken med Aalesund eller Ham-Kam), så vil jeg heller beholde Ham-Kam i eliteserien enn Aalesund. Bare for å nevne det. Har det med avstand å gjøre eller? Det tror jeg neppe. Jeg er født og oppvokst i omtrent lik geografisk avstand til både Ålesund og Hamar, og har ingen personlige eller familiære forhold til noen av byene. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg mener angående borteturer da :!: Morsomt å se Hamren skjelle ut lag med kunstgressbane. Han har så utrolig rett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Blir vel likevel omtrent samme greia? :!: Nå vel, jeg holder med VIF, men bor i Trondheim, så sånn sett så burde jeg vel heller håpet på Ålesund, siden avstanden dit fra trøndelag er kortere enn den er til Hamar. Men har uansett ikke økonomi til noe Norge rundt-reising, så det spiller forsåvidt ingen rolle. Og for alt jeg bryr meg kan både Aalesund og Ham-Kam rykke ned. Morsommere å få opp noen nye lag. Endret 28. september 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Aafk suger, men håper vi står, selvsagt. Det med kunstgress og slikt, så føler jeg at det er mye følelser knyttet til naturlig gress(pun intended) som ikke er rasjonelt basert. Kunstgresstandarden er i dag ganske god, og blir stadig bedre. Skulle selvsagt sett at Pengefolka som eier stadion hadde lagt om til naturgress, men de har et ønske om at stadion skal kunne brukes til mer enn bare kamp annen hver helg, og det er forsåvidt greit. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Aafk suger, men håper vi står, selvsagt. Det med kunstgress og slikt, så føler jeg at det er mye følelser knyttet til naturlig gress(pun intended) som ikke er rasjonelt basert. Kunstgresstandarden er i dag ganske god, og blir stadig bedre. Skulle selvsagt sett at Pengefolka som eier stadion hadde lagt om til naturgress, men de har et ønske om at stadion skal kunne brukes til mer enn bare kamp annen hver helg, og det er forsåvidt greit. Bare de ikke blir som Stabæk og legger om til tak, så kan de spille på hva de vil . Men jeg personlig er heller ikke noe fan av kunstgress. Mange som blir skadet av det, spesielt hvis dem har spilt eller trent på naturlig en god stund, før dem skifter til kunstgress. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Stabæk leder 2-0 etter scoringer av Johan Andersson og Daniel Nannskog mot Molde. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det var vel strengt tatt ikke noe bombe. Helt sykt at Nannskog har 99 seriemål for Stabæk. Han er tidenes goalgetter i Norge(Hvis man ser på antall år i Norge). Stabæk kruser inn til seriegull nå! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er ikke lenger tvil, Stabæk tar gull i år. Det skjer aldri i verden at de gir fra seg dette nå. De er for solide, og lagene bak viser gang på gang på gang at de ikke har stabiliteten som skal til for å holde følge. Vel fortjent er det også, det har strengt tatt vært ETT lag over alle de andre i hele år. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ah det er så kjedelig å se på drittlaget Molde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Pall Gunnarsson scorer og det er 3-0! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Alanzinho scorer for Stabæk, og det er 1-0 (mot Ham Kam). EDIT: Og der er det 2-0. Nannskog denne gangen. :!: Endret 4. oktober 2008 av Latias Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 2-0 og det er vel bare å gratulere Stabæk med gull? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da var det gull til Stabæk. Gratulerer. Fult fortjent! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Og der scorer også Høiland. Gratulerer med gull, Stabæk! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer med gull, Stabæk. Dette gullet kunne dere allerede ha fått i sommer. HamKam er jeg bare skuffet over atm. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan ikke forvente formye av tam-kam da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer med gull Stabæk. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan ikke forvente formye av tam-kam da. De spilte helt okei frem til 75'min. Noe som ikke er dagligkost for et HamKam-lag som bare har hatt motgang gjennom hele år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå