Raste Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Da har Grindheim forlatt Enga : / Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da blir det vel 4-3-3 i VIF med Andresen, Hæstad og Strand på midten da? Kanskje Fredheim-Sæternes-Fellah på topp eller noe lignende? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Lange enn Fellah tror jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Syntes det blir spennende med Abdelio (skrevet feil ja) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lange? Har jo floppet totalt i VIF siden han kom dit, kan ikke skjønne hvorfor de fortsatt skulle satset på han. Aldrende er han også, bedre å satse på Fellah da som faktisk har en fremtid. Eller Glen Roberts for den saks skyld. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sats på Mohammed Abdellaoue! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fellah driver fremdeles med oppbygning etter et benbrudd han fikk i fjor. Jeg vet ikke når det er nok leget til at han kan spille på A-laget igjen. I mellomtiden er nok Glenn Roberts et bedre alternativ enn Rune Lange. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 tror ikke vif har sjangs på tittelen denne sesongen uansett . egentlig synd de mistet grindheim Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ijeh til Lyn? Hva faen? Hva kan Lyn lokke med? 20 000 tomme seter? Er vel kanskje Atle Brynestad som blar opp litt penger igjen nå... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor leser du at han skal dit? Alt jeg har sett er at Viking avslo et bud på 7 mill fra Lyn, vil ikke automatisk si at de får han til slutt. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor leser du at han skal dit? Alt jeg har sett er at Viking avslo et bud på 7 mill fra Lyn, vil ikke automatisk si at de får han til slutt. det er helt korrekt, tror ikke han vil gå til Lyn jeg, hvis han skulle gjøre det syns jeg synd på han. Lyn er en møkka klubb Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Like greit å bare selge Ijeh. Det var da han var ute på karantene i fjor at laget våknet og begynte å spille fotball. Virket som at laget satset alt på at han skulle lage mål, men måtte selv ta ansvar når han var vekke. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor leser du at han skal dit? Alt jeg har sett er at Viking avslo et bud på 7 mill fra Lyn, vil ikke automatisk si at de får han til slutt. det er helt korrekt, tror ikke han vil gå til Lyn jeg, hvis han skulle gjøre det syns jeg synd på han. Lyn er en møkka klubb Da passer vel Ijeh svært godt inn??!?!! Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 joa, forsovet, tenkte meg ikke helt om Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God forklaring på situasjonen rundt Ijeh. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Molde vinner Tippeligaen 2008 hah Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Molde vinner Tippeligaen 2008 hah Ja, meget stor sjanse for det! Lenke til kommentar
RepLica9 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ENGA SUG T-I-L DUG<! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ENGA SUG T-I-L DUG<! Prøve å holde tråden saklig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Enig, men ta nå i betraktning at brukeren er "syltapp" ...!? Molde vinner Tippeligaen 2008 hah Hvilket hårføningsprodukt bruker MFK i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå