DanielL Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jaja,da ble det tre nye poeng til Tromsø,en av tidenes kamper mot RBK og vi er rett i rumpa på Stabæk Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som ser på dagens kamp? Hvorfor er det ingen som har brutalt myrdet fyren med skarptromma? Står og smeller konstant på den irriterende kassa... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er kun han ved skarptromma og 10 stk rundt som liker den. Totalt unødvendig. Det neste blir vel orkester med sølvguttene som kor. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Haha, er så latterlig med alle disse trommene, megafonene og alt annet som etter min mening ikke hører til på tribunen. Jeg trodde mannsrøster holdt, jeg? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja den megafonen til kjernen er drit irriterende... Syntes smått bruk av mørke stortrommer kan være greit, mens den jævla skarptromma i går holdte på å gjøre meg gal i hue. De 30 brasilianerne på Stabæk - Glimt hadde jo en fuckings konsert under hele kampen, sykt irriterende. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skal vi ta denne diskusjonen igjen? Skarptromma er unødvendig. Man sitter jo bare å venter på at Molde Blås og Tut skal entre banen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja den megafonen til kjernen er drit irriterende... Syntes smått bruk av mørke stortrommer kan være greit, mens den jævla skarptromma i går holdte på å gjøre meg gal i hue. De 30 brasilianerne på Stabæk - Glimt hadde jo en fuckings konsert under hele kampen, sykt irriterende. Nja, den er vel ofte nødvendig vil jeg tro, brukes jo uansett ikke gjennom hele sanger, men kun for å dra igang/kjefte på de som ikke synger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Latterlig å se på Brann mot Ventspils. Ligger under 2-0 til pause og de er en mann mer. I tillegg kommer Opdal med nok en generaltabbe. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Sykt dårlig av TV2 å ikke sende noen av kampene på tv i dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Viking blir direkte pissa på at Strømsgodset i cupen. Greit nok, vi sliter enormt med skader i forsvaret og halve forsvaret spiller jo i uvante posisjoner så litt forståelig er det, men at Strømsgodset skulle kjøre over oss så mye er likevel en overraskelse. Flaut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Mens Rosenborg har tatt grep på Lerkendal mot Stabæk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Dette tapet har nok en gang RBK seg selv å takke for. Vi må da ha en utteling på 10% maks på sjansene. Endret 6. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vi scorer på en keepertabbe. Det sier alt om Rosenborg anno 2008. Bruk 25 mill. på Cooper! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Ser mer og mer ut som Stabæk-gull i år. Samtidig var dette en jevn kamp, og Rosenborg burde klart et poeng. Men når man ikke klarer å score på sjanser som omtrent er ferdigscoret, så hjelper det ikke. Samtidig; trodde Ham-Kam skulle greie et poeng på hjemmebane i kveld, men sannelig stjal Tromsø seieren på overtid. Viktig for Tromsø i kampen om gullet, kanskje den endelige bekreftelsen på at Ham-Kam er sjanseløse i år. Endret 6. august 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Helt utrolig! Her har laget spilt årets klart dårligste kamp og gått tilbake til alle dårlige vaner som er mulig. Moldskred blir i samme slengen skadet og vi sitter igjen med det dårligste spissparet jeg noen gang kan huske i TIL. Så kommer den etterlengtede scoringen to minutter på overtid og redder alt, målet og at Moldskred er klar til neste kamp er de to eneste positive tingene å ta med seg fra den kampen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tarik scoret i Heerenveen-debuten [...]Den tidligere Fredrikstad-spilleren scoret på brassespark.[...] Bravo! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kunne vel ikke gjort et bedre inntrykk på fansen da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Så lenge det ikke var selvmål.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Bra at norske spillere gjør det godt i utlandet. Det varmer også mitt hjerte å se at Grindhim fikk en time spilletid. Mannen som elsket Enga har fått alt for lite spilletid i Heerenveen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå