Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja den megafonen til kjernen er drit irriterende... Syntes smått bruk av mørke stortrommer kan være greit, mens den jævla skarptromma i går holdte på å gjøre meg gal i hue. De 30 brasilianerne på Stabæk - Glimt hadde jo en fuckings konsert under hele kampen, sykt irriterende.

Lenke til kommentar
Ja den megafonen til kjernen er drit irriterende... Syntes smått bruk av mørke stortrommer kan være greit, mens den jævla skarptromma i går holdte på å gjøre meg gal i hue. De 30 brasilianerne på Stabæk - Glimt hadde jo en fuckings konsert under hele kampen, sykt irriterende.

Nja, den er vel ofte nødvendig vil jeg tro, brukes jo uansett ikke gjennom hele sanger, men kun for å dra igang/kjefte på de som ikke synger.

Lenke til kommentar

Viking blir direkte pissa på at Strømsgodset i cupen. Greit nok, vi sliter enormt med skader i forsvaret og halve forsvaret spiller jo i uvante posisjoner så litt forståelig er det, men at Strømsgodset skulle kjøre over oss så mye er likevel en overraskelse. Flaut.

Lenke til kommentar

Ser mer og mer ut som Stabæk-gull i år. Samtidig var dette en jevn kamp, og Rosenborg burde klart et poeng. Men når man ikke klarer å score på sjanser som omtrent er ferdigscoret, så hjelper det ikke.

Samtidig; trodde Ham-Kam skulle greie et poeng på hjemmebane i kveld, men sannelig stjal Tromsø seieren på overtid. Viktig for Tromsø i kampen om gullet, kanskje den endelige bekreftelsen på at Ham-Kam er sjanseløse i år.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Helt utrolig! Her har laget spilt årets klart dårligste kamp og gått tilbake til alle dårlige vaner som er mulig. Moldskred blir i samme slengen skadet og vi sitter igjen med det dårligste spissparet jeg noen gang kan huske i TIL. Så kommer den etterlengtede scoringen to minutter på overtid og redder alt, målet og at Moldskred er klar til neste kamp er de to eneste positive tingene å ta med seg fra den kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...