MetroN Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bodø Glimt må virkelig reise kjerringa på søndag. Formen etter ferien har ikke vært god nok og de trenger trepoengere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ser ut som det blir SIF-RBK i finalen på JET turneringa på Hamar. http://jet2008.ewpublisher.com/ Synd at VIF er ute av den. De har noen av de mest talentfulle juniorene i Norge. Er det den turneringen som blit sett på som NM? Der Start vant mot VIF i fjorårets finale? Endret 19. juli 2008 av Olum Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Nei. RBK vant i fjor. Start vant NM cup for Jr i fjor. Endret 19. juli 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Målrik start på runden i alle fall. Liker ikke at LSK leder 2-0 da. EDIT: 3-0 der ja. Endret 20. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 haha utrolig bra at bunnlaget slår glimt det var høyst fortjent, glimt er og blir et møkkalag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 haha utrolig bra at bunnlaget slår glimt det var høyst fortjent, glimt er og blir et møkkalag Gulelelig valør indikerer lav tømmefrekvens, med tilhørende press mot prostata. Har faktisk hørt fra sikre kilder at BG-spillerne nektes å trene/spille med bleier, og hvis kampbleiene fylles overmålsk så stenges strømmen av hjemme hos de stakkars inkontinente ... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fy så deilig det var med tre poeng mot Ham Kam! Det avgjørende målet måtte så klart komme så sent som i 83 minutt. Ekstra morsomt var det at det var Yttergård Jenssens første mål i serien for klubben. Nå er det kort vei opp til Fredrikstad og Stabæk.håper så klart på uavgjort der. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Brann ligger under 2-0 på hjemmebane mot Aafk. Sistnevnte er et dårlig lag rent kvalitetsmessig. Men de leder 2-0 over Brann etter store forsvarsfeil. Vet ikke hva jeg skal si. Vinner Brann serien i år så skal Pencilcase få lov til å bestemme min signatur for en måned. Man vinner ikke serien med hjemmetap mot Molde og Aafk. Så her får Brann bare skjerpe seg og score 3 i andre omgang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Brann ligger under 2-0 på hjemmebane mot Aafk. Sistnevnte er et dårlig lag rent kvalitetsmessig. Men de leder 2-0 over Brann etter store forsvarsfeil. Vet ikke hva jeg skal si. Vinner Brann serien i år så skal Pencilcase få lov til å bestemme min signatur for en måned. Man vinner ikke serien med hjemmetap mot Molde og Aafk. Så her får Brann bare skjerpe seg og score 3 i andre omgang. Vips! I walked, with other souls in pain, Within another ring, And was wondering if the man had done A great or little thing, When a voice behind me whispered low, "That fellow's got to swing." Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Utrolig at Brann kan tape noe slikt. Helt utrolig. Jeg er sikker på at jeg fikk grå hår av å se på, det virket som om noen hadde kastet en forbannelse over stopperne til Brann. Bittert å være ute av gullkampen så tidlig i sesongen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ute av gullkampen? Vil si alle ned til og med Viking (18 poeng) fortsatt kan ta gull. Fredrikstad får ikke til noe etter at Tarik har dratt, Stabæk går på samme smell som i fjor på samme tid og har mistet sin viktigste midtbanespiller, Lyn er i økonomisk ruin og må kvitte seg med spillere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det finnes håp ja, men akkurat nå tar jeg sorgene på forskudd. Hjemme mot Molde og Aafk skulle Brann ordnet seier. De roter det bort og da har de 20 poeng fremfor 26. Her må det borteseier til mot FFK, samt at det blir uavgjort i morgendagens kamp for at håpet skal tennes. Det er for ille at Brann er så avhengig av Helstad, de må jo ha et dusin sjanser for å score et enkelt mål. Men det var bra å se at Solli er i form igjen, Branns beste. Og Huseklepp gjorde et godt innhopp. Det er bare helt uforståelig at Karadas (som eller var bunnsolid) kan snuble slik og at Bjarnason som aldri roter med ballen somler og mister den rett foran mål. I en og samme kamp. Det er til å bli gammel, bitter og gretten av. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 haha utrolig bra at bunnlaget slår glimt det var høyst fortjent, glimt er og blir et møkkalag Fint å høre at du har noe å glede deg over. Må være kjipt i 1 divisjon. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Utrolig at Brann kan tape noe slikt. Helt utrolig. Jeg er sikker på at jeg fikk grå hår av å se på, det virket som om noen hadde kastet en forbannelse over stopperne til Brann. Bittert å være ute av gullkampen så tidlig i sesongen Haha, dere ville vel beholde bortetaprekorden? Imponert over Aafk i går, særlig unge Parr og Tollås. Kanskje mest Tollås i går, gutten er ikke mer enn knapt 18 år, men spiller likevel med rutine og ro som om han skulle vært 30. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Vet ikke hva jeg skal si. Vinner Brann serien i år så skal Pencilcase få lov til å bestemme min signatur for en måned. Nå begynner det å gå opp for meg hvilke muligheter som ville åpenbare seg ved dette resultatet. Så nå er jeg i tvil hva jeg mest kunne tenkt meg ... Brann eller FFK som seriemestre ...? På den ene siden ville det vært steikende moro med enda en fotballfest her i byen, men på den andre siden så er jo Brann nesten like sympatiske, så da vil rosinen i pølsa være hviken makt og hvordan man kan misbruke den maksimalt i hele en måned. De som har fulgt med litt vet jo hvor meget kaos undertegnede klarer å få i stand på kortest mulig tid, så the possibility's are endless ... Som et prøveutkast på signatur kan man se for seg dette. Signaturen vil bestå av følgende elementer/linker: HMK's samlede nyttårstaler Dronning Sonjas garderobe (fullstendig sådan) Ari Behn's mest vovede selvportretter Prinsesse Maertha's hestebilder Mette Marit's gråtetokter Link til kollektside for alle de overnevnte Link til dottepusens mest populære støvsugere Link til dottepusens bildedatabase over seg selv i ulike superheltantrekk Link til dottepusens favorittbilder av Paul Watson Link til dottepusens favorittbilder av Erling Folkvord Ja, dette var noe som man kom på i farten, og allerede nå ser jeg hvor forbedringer kan settes inn. Herved taes ønsket om at Brann blir seriemestre videre over til tråden hvor forbønner utføres. Dette kommer jaggu til å bli knæsj! Endret 21. juli 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Men der var Stabæk back on track. Elleeeeer???? Joda, er sikkert det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Følgende klubber kan vel glemme medalje nå: - Tromsø er økonomisk skakkjørt. Med et likviditetsunderskudd på nesten 20 mill. kroner må de selge spillere. De har budsjettert med minst 16 millioner i inntekter på spillersalg. - Lyn er solgt tilbake til Lyn for 1 krone. Salget forutsetter at Ighalo blir solgt og mesteparten av pengene går til Atle Brynestad. - Tarik er solgt til nederlandske Heerenveen og har spilt sin siste kamp for Fredrikstad. Endret 22. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/22/541514.html Gud bedre. Skulle tro Nordlie og Co har stått å sparka på låret til Riise selv. Om spillere skal begynne å saksøke klubber for at de blir skada, er det vel på tide å kjøpe polstring. Var det ikke slik amerikansk fotball ble til? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det kan da ikke bare være tilfeldigheter at folk i Riise-familien til stadighet er involvert i slike klovnesaker? Storebror Riise er jo i en klasse for seg, men dette begynner jo bare å bli tøvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå