Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som har den følelsen at RBK-supporterne er medgangssupportere? :whistle:

Øh ja, og dette er selvsagt hovedgrunnen til at Rosenborg har satt tilskuerrekord i de to soleklart dårligste sesongene siden en gang midt på åttitallet (nemlig i 2005 og 2007).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Forklar Pencil.. Du må begrunne en slik uttalelse som det der. Alle lag har vel sine medgangssupportere.

Søren og! Hadde ikke trodd at noen skulle arrestere meg på den påstanden.  :roll:

Vel, shit happens!

Det jeg mener er at kulturen i laget ikke samsvarer med kulturen blant supporterne. Laget har utviklet seg, mens supporterne ser etter løsninger i fortiden.

Legg så til at dette er kun en følelse hos meg.

Det jeg savner er det gode trønderske humøret/humoren som fantes i rikt monn for noen år siden.

Kan være at jeg er på villspor nå ...!?

:cool:

Gleder meg til morgendagens batalje på Værste. Knep en bilett i siste liten, og den ligger midt i smørøyet, midt blant Plankehaugens meget oppegående sangfugler. 

Lenke til kommentar

Humøret til supporterne er der enda ja, men er jo klart at det vises best når ting går vår vei. Men en ting som alltid har imponert meg med kjernen, er at det alltid er stappfullt på kjernen-feltet, uansett hvilken kamp som spilles. Angående fortiden er det vel mange som savner Eggens fresing på sidelinja, men er rimelig sikker på at de er klar over at det er en ny fase foran oss. Akkurat nå er det vel mange som savner sitringen som bare en Champions League-kvalikk kan vekke, men Intertoto er jo hvertfall nesten like bra.. :ermm:

Lenke til kommentar

Det er du.

De eneste som leter etter suksessoppskriften ved å se tilbake i tid er de såkalte "ekspertene" i media.

RBK som klubb har dessuten aldri vært like populær som det den er nå. Mener å ha lest at det finnes over 500 000 RBK-supportere (passive og aktive) i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
RBK som klubb har dessuten aldri vært like populær som det den er nå. Mener å ha lest at det finnes over 500 000 RBK-supportere (passive og aktive) i Norge.

Jo, det kan vel være enda flere som sympatiserer med RBK når de er ute i Europa og spiller for "norge"!?

:)

Lenke til kommentar

Det er du.

De eneste som leter etter suksessoppskriften ved å se tilbake i tid er de såkalte "ekspertene" i media.

Kommer vel ann på hvordan du definerer supporter. Er mange rundt her som "holder med" RBK, men som ikke en gang dukker opp på marienlyst når de spiller mot godset. Hvis disse er telt med så tror jeg tallene stemmer.

Hadde vært litt artig med en begrunnelse på akkurat hvorfor RBK er mer populære nå enn det de var før?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lurer på om ledelsen på Brakka skulle forholde seg til "vanlig" ordning i næringslivet, som betyr at hvis man ikke realiserer sine drømmer for egen karriere i valgt jobb, så bør man ta hatten og gå, og det er begrenset til fem år!?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...