Nord-Skandinav Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det som er litt trist er at seige og stae folk som deg aldri klarer å godta en sannhet. Noe som er blitt forklart av leger som har så mye mer kompetanse om temaet enn du noen gang kommer til å få. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg driter i om Pelu fikk krampe eller ei. Om det så skulle stemme det "Pelu og de kompetente legene" har påstått, så forandrer det ingenting uansett. Pelu kastet seg, og godtok å få straffe selv om han visste det var feil. Det holder. Patetisk når han står etter kampen og beklager, og sier at han "ikke tror dommeren hadde endrat sitt beslut" om han hadde sagt ifra. Hva fallet så enn skyldes, det være seg krampe eller filming, så er Pelu fortsatt bare en ussel juksemaker når han godtar straffen. Når det er sagt tror jeg nok Pelu filmet, og at krampen ikke var grunnen til at han falt. Jeg tror han vet meget godt hva han drev med. Men det er min teori, og da er det jo godt vi har disse kompetente legene og ikke minst spilleren selv som forteller oss sannheten. Synd ingen kompetente personer kan fortelle oss hvorfor Pelu godtok straffen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg gleder meg til en spiller på Viking får feil idømt straffespark og ikke protesterer. Da lurer jeg på hva du har å si=) For det skjer nemlig ikke. Ingen innrømmer feil idømt straffe på 0-0 i disse tider. Forøvrig glad for at denne saken er over og håper at Pelu får vist seg frem fra sin rette side framover. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg gleder meg til en spiller på Viking får feil idømt straffespark og ikke protesterer. Da lurer jeg på hva du har å si=) For det skjer nemlig ikke. Ingen innrømmer feil idømt straffe på 0-0 i disse tider. Har nok skjedd mange ganger opp gjennom tidene det. Ikke i år da, men ... Jeg har for eksempel ingen problemer med å innrømme at Aalesund ble snytt for en åpenbar straffe mot oss da Velicka handset og burde hatt en stor sjanse til å utligne. Kan ikke si jeg liker å se Viking-spillere få feil idømte straffespark, det er aldri gøy. Skal man vinne så bør det skje på rederlig vis. At svært få ville sagt ifra i en slik situasjon er en annen ting, men det unnskylder da ingenting for Pelu? En annens feil gjør ikke opp for ens egen feil. At Pelu får vist seg frem fra riktig side nå håper jeg selvsagt ikke, av åpenbare grunner håper jeg han mislykkes totalt i norsk fotball, men jeg håper hvert fall han lærer av episoden og hvis han først skal havne i rampelyset igjen, så håper jeg heller det blir av riktige grunner ja. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Helt enig i siste taler (veldig bra nick, forresten, regner med det er fra tennis? ). NFF viser nok en gang sin inkompetanse og er helt uten evne til å ta rette avgjørelser. Pelu skulle fått mye strengere sanksjoner, når man blant annet så hvor hardt de straffet eksemplvis Khaled Mouheli med to kampers karante i "slaget" mot Annan, som vel nesten var like treatalsk. Byråkratene i NFF er med flere feilavgjørelser og maktsykhet de siste årene og i denne treden i ferd med å ødelegge toppfotballen - og om det ikke er en aldri så liten overdrivelse - er det i alle fall ikke langt unna sannheten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Helt enig i siste taler (veldig bra nick, forresten, regner med det er fra tennis? ). Hell yah. Vært Lleyton-fan i mange, mange år, og kommer aldri til å slutte med det, selv om det vel bare går nedover og nedover nå, spesielt med så mange skader. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 NFF mente de hadde videobevis men legerapporten fra RBK viste at Pelu fikk krampe. Når en spiller skal bli dømt når det ikke er bevis nok, blir det fullstendig texas. At NFF anker en dom som er avgjort av et utvalg som selv er plassert der av NFF, er i seg selv latterlig. Fotball skal avgjøres på banen og ikke i lobbyene. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Helt greit RBK ikke blir straffet, da det vel kan klassifiseres som et tvilstilfelle. Skulle likt å se hvordan legerapporten påviste "krampe i gjerningsøyeblikket", though Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Og DER var Tippeliga-dommerne tilbake. Sandmoen bør definitivt bli fratatt retten å dømme Tippeliga-fotball etter denne farsen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Synes det er hakket verre å filme en spiller til rødt kort enn det er å filme til straffe. Nå må jo karantenene hagle! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Synes det er hakket verre å filme en spiller til rødt kort enn det er å filme til straffe. Nå må jo karantenene hagle! Nei, for dette er mot RBK, og da tells det ikke. Hallo? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg nevner ikke noen spesifikke hendelser. Mulig Stoor er borti foten til BG-spillern, men herre jesus, det er da neppe gult/rødt kort???! Lei inn dommere fra utlandet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg nevner ikke noen spesifikke hendelser. Mulig Stoor er borti foten til BG-spillern, men herre jesus, det er da neppe gult/rødt kort???! Lei inn dommere fra utlandet! QFT and supported! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nok en tragedie i norsk fotball fra dommerens side. Trodde de var ferdig med å ødelegge kamper, men noooope. RBK var godt igang med kampen også kommer dommeren inn for å vise leppe. Jeg river meg i håret i fortvilelse. Håper for alle andres skyld at det blir skjerpings blandt de svartkledde fremover. Hadde vært morsomt å se et kampsammendrag hvor mål og sjanser kommer mer i fokus i forhold til tvilsomme dommeravgjørelser. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Bodø Glimt spilleren fikk vel akutt krampe ellerno Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er faen meg trist at vi skal få ødelagt så mange kamper pga en dommer som er helt fjern. Det bør gjøres noe med dommerene her i landet. Glimt-spilleren faller lettere enn en flue og det er som Stoor sier; selv mormora mi kunne stått der! Latterlig å se han falle på begge to. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nå har vel RBK fått litt dommerhjelp i år og, så det går vel opp i opp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nå har vel RBK fått litt dommerhjelp i år og, så det går vel opp i opp Den ene gangen mener du? Går ikke opp i opp når vi har fått hjelp sånn en gang i år. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Uff, RBK-supportere skriker uansett. Enten om avgjørelser blir dømt for eller mot dem. Kanskje ikke så rart når avgjørelser blir imot dem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Uff, RBK-supportere skriker uansett. Enten om avgjørelser blir dømt for eller mot dem. Kanskje ikke så rart når avgjørelser blir imot dem. Du mener det var rødt kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå