Olum Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg er bare stygt redd for at det blir enda en cupbombe i dag når VIF skal møte Raufoss. Endret 8. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Raufoss ligger i bunnen av 2.divisjon, men for all del.. Har jo allerede fått 2 bomber alt, så alt kan skje i kveld også. Jeg tror vi vil få en bombe ikveld. Valdres banker ut HamKam. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Utrolig deilig at kampene er flyttet til klokken 4, så slipper jeg å sitte og være nervøs helt til 6 Fredrikstad som kommer innom Alfheim i kveld med et sterkt ønske om å spikre seg til toppen før ferien er i gang. Håper virkelig at Reginiussen klarer å holde kontroll på Tarik og at Haugen passer opp for Wehrmann og Gashi så de ikke får rom til sine fantastiske langskudd. Tradisjonelt har Tromsø god kontroll på Fredrikstad på Alfheim,har faktisk 4-0-0 på de fire siste og 12-4 i målforskjell om jeg husker rett. Men laget deres virker veldig sterkt i år så en tøff match blir det uansett Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bakke er en grisespiller (selv om han var verre i fjor), men rett skal være rett. Han har fått langt mer juling enn han har gitt i år. Noe personer som har sett Brann sine kamper kan betvile. Jeg blir overrasket om han går skadefri ut sesongen. Merkelig hvor mye fokus noen supportere til RBK har på alt annet enn RBK. Det være seg andre lags spillere, fotballkommentatorer eller trenere. Er nesten som å høre på AP-politikere som snakker mer om FRP enn om AP Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Utrolig deilig at kampene er flyttet til klokken 4, så slipper jeg å sitte og være nervøs helt til 6 Fredrikstad som kommer innom Alfheim i kveld med et sterkt ønske om å spikre seg til toppen før ferien er i gang. Håper virkelig at Reginiussen klarer å holde kontroll på Tarik og at Haugen passer opp for Wehrmann og Gashi så de ikke får rom til sine fantastiske langskudd. Tradisjonelt har Tromsø god kontroll på Fredrikstad på Alfheim,har faktisk 4-0-0 på de fire siste og 12-4 i målforskjell om jeg husker rett. Men laget deres virker veldig sterkt i år så en tøff match blir det uansett Vel blåst! Og FFK nådde målet ved å bli nr. 2 før ferien. Godt jobbet på "innendørsteppet" til Gutan! Så får vi nå se om de som er først før ferien kommer til å slite til høsten ...? Ulidelig spennede som vanlig. Jeg tror jeg tar meg en iskald en nå ... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Herregud, Aalesund. Katastrofe. Adeocco neste år hvis ikke lommeboka åpnes på vidt gap i sommer. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Rundens frekkeste fra Velicka? Herlig med 2-0-seier i dag, men jeg er langt ifra overbevist over Viking. Må virkelig få mer gang på tingene i løpet av ferien. Men i dag var det bare tre poeng og litt selvtillit som var viktig. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Helt klart årets frekkeste, god tenkt å bra sett ^^ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Godt jobbet på "innendørsteppet" til Gutan! Underlaget er like godkjent som alle de andre i Tippeligaen og holder mer enn god nok kvalitet. Skjønner ikke hvor alle disse klagene kommer fra, folk burde heller være glad for at Tromsø ikke lenger spiller på den potetåkeren Alfheim var til tider på våren før kunstgresset ble lagt. Kampen var vel det jeg forventet. Tromsø leder an spillemessig men det hjelper lite da det er antall scoringer som avgjør hvem som vinner fotballkamper. Virker som Tromsøs spisser prøver ting de ikke har egenskapene til å utføre,er lei av å se Rushfeldt ta 2-3 skudd pr kamp fra 20 meter når hver og en av dem ender 10 meter til side for mål. Da kan han heller holde seg i boksen og la noen andre ta seg av langskuddene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Godt jobbet på "innendørsteppet" til Gutan! Underlaget er like godkjent som alle de andre i Tippeligaen og holder mer enn god nok kvalitet. Skjønner ikke hvor alle disse klagene kommer fra, folk burde heller være glad for at Tromsø ikke lenger spiller på den potetåkeren Alfheim var til tider på våren før kunstgresset ble lagt. Kampen var vel det jeg forventet. Tromsø leder an spillemessig men det hjelper lite da det er antall scoringer som avgjør hvem som vinner fotballkamper. Virker som Tromsøs spisser prøver ting de ikke har egenskapene til å utføre,er lei av å se Rushfeldt ta 2-3 skudd pr kamp fra 20 meter når hver og en av dem ender 10 meter til side for mål. Da kan han heller holde seg i boksen og la noen andre ta seg av langskuddene. Underlaget er akseptert og slett ikke godkjent av "alle"! Når jeg leser kampreferatet på div. nettaviser så er det fortjent at de som evner og putte ballen mellom stengene vinner. FFK brøt trenden for ... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 bra viking vant over glimt, det laget trenger å jekkes ned kraftig til høsten slik at de blir naboer med lillestrøm , gult er ingen fotballfarge Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Gult er ikke kult! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 bra viking vant over glimt, det laget trenger å jekkes ned kraftig til høsten slik at de blir naboer med lillestrøm , gult er ingen fotballfarge Fortsatt irritert over at Glimt kvalifiserte seg på bekostning av Odd? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Gult er ikke kult! Agreed! Så fikk folket på togstasjonen noe å smile av i dag, det ser ut som om de trengte det. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når skal emnetittel endres til å handle om runde 10? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Slapp litt av da, Oppslagsverk. Raste kan ikke sitte slavisk foran skjermen hele tiden. Kanskje han har ban igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Når skal emnetittel endres til å handle om runde 10? Hvor hen da? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Takk NFF, for at dere gir tilbake troen på fortiden for norsk fotball. http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/13/538096.html Dette er et bokmerke i den lange historien for medias overstimulerende dekning av enkeltsituasjoner. Ikke bare RBK, men større norske lag generelt.. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hadde vært helt på tryne om NFF skulle finne på å gi straff til filming først nå, jævli påvirka av media de er. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 En ting er å ikke gi straff, en annen ting er å si det ikke var filming. Synes det er synd at bildet av at det lønner seg å jukse nå forsterkes enda mer, men var vel ikke anner å forvente. Juks lønner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå