Dr. Jacoby Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Litt info om tilstanden i Drammen Godset har hentet Joel Riddez fra svenske Ørebro, svensken kom på årets lag i allsvenskan som venstreback på et bunnlag, ikke dårlig! Mener godset gjorde ett veldig bra kjøp der, for kun 2-3 mill kr. Lignende spiller i Norge ville sikkert kostet mer enn 5 mill! Jossebass skal ha kred for den. Godset kunne nå trenge en midtspiss(VIKTIGST), kanskje en sentral midt og en midtstopper(kommer litt ann på hvordan unggutta gjør det). Selve førstelaget på midten er rimelig bra(Nordkvelle, Winsnes, Nyan), men værre med bredden etter at Leo la opp og Huusko gikk til Tromsø. Bredden er ikke så god bakerst heller. Riddez på venstre, Andersen og Bergdølmo i midten og Aas på høyre. Håper Deila legger opp, han er ikke god nok lenger(han ender trolig opp som trener nå som Dag Eilev har dratt). Bak dem har vi kun Fazlagic, Kristian Sørli og Marius Boldt(unggutt, aner ikke om han er god nok, men har et par u21kamper tror jeg). Vingene er vel der vi er best dekket, med Ohr, Nystrøm, George og Andersson(har vært langtidsskadet) Uansett, med en ny midtspiss tror jeg vi kan klatre mange plasser oppover! Endret 1. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg beklager på det sterkeste! Jeg visste ikke at jeg satt her å diskuterte med en liten gutt som ikke kan argumentere. Du begynner med å si at Brann ikke kommer til å kjempe i toppen, deretter si at Brann kommer på tredje plass. Så spør jeg deg hvorfor Brann ikke kommer til å kjempe i toppen og du svarer ''Fordi dem må vente 44 år til''`. Alt det du sier er kun usaklig, kanskje du kunne prøve å finne litt bedre argumenter i fremtiden. Nå vis du ikke vet hva ironi er så behøver du ikke å svare. Og jeg tror at Brann havner på en 5-6 plass. Fordi dem må vente 44 år til, var ironi vis du skjønner hva det er. Kanskje du kan si noe som handler litt om tippeligaen og ikke kverrulere. Og på tabellen siktet jeg til at Enga lå på første, og sa at tabellen så fin ut. FINT er noe annet en TROR. Endret 1. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du har da ikke snakket noe som helst om fint? -------------------------------------------------------------------------------------------- Likte også den tabellen. Det er jo sånn den blir i år Det er akkurat hva du sa, så ikke prøv si at du kun sa at ''tabellen så fin ut'' Dessverre så tipper du litt for mye med hjerte. Personlig så tror jeg ikke VIF har en bred nok stall til å ta gull i år, men de har muligheter i sesongene som kommer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Du har da ikke snakket noe som helst om fint? -------------------------------------------------------------------------------------------- Likte også den tabellen. Det er jo sånn den blir i år Det er akkurat hva du sa, så ikke prøv si at du kun sa at ''tabellen så fin ut'' Dessverre så tipper du litt for mye med hjerte. Personlig så tror jeg ikke VIF har en bred nok stall til å ta gull i år, men de har muligheter i sesongene som kommer. Jeg forklarte meg ganske dårlig kanskje der, men jeg siktet der at Enga lå på første. Bare slutt å kverrulere!!! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så lenge du slutter å komme med utalelser uten argumenter, så skal jeg gledelig slutte å kverrulere Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 RBK-tilhenger her. Bor ikke langt unna Oslo, da blir det en 5-6 bortekamper. ^^ Nå må vi bare få inn et par stoppere, og ut med daukjøttet á Fredrik Storflor, så løser det seg. Tenker meg at vi kan få tak i Panzer om vi har lyst til, kontrakten hans går ut om et halvannet år, men vi kan nok kjøpe ham fri for en relativt liten sum. Han trives i Norge og er kjempevenn med Ivers, så da kan det gå veien. Reginiussen er det liten realitet for at kommer til Lerkendal, men gjør han det, vil han nok føle at han sviktet TIL - som kjemper i toppen førstkommende sesong. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kommer Panzer til Norge blir det nok Enga Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 RBK-tilhenger her. Bor ikke langt unna Oslo, da blir det en 5-6 bortekamper. ^^ Nå må vi bare få inn et par stoppere, og ut med daukjøttet á Fredrik Storflor, så løser det seg. Tenker meg at vi kan få tak i Panzer om vi har lyst til, kontrakten hans går ut om et halvannet år, men vi kan nok kjøpe ham fri for en relativt liten sum. Han trives i Norge og er kjempevenn med Ivers, så da kan det gå veien. Reginiussen er det liten realitet for at kommer til Lerkendal, men gjør han det, vil han nok føle at han sviktet TIL - som kjemper i toppen førstkommende sesong. Litt kjipt for deg å bo så langt unna laget du heier på. Tviler på om Panzer drar til RBK når han kommer tilbake til Norge. Selv om han er kompis med Ivers, er nok VIF førstevalget. Han har i flere uttalelser sagt at han savner tida i VIF og det gode miljøet som var her. Kona har også ønsket seg hjem til Norge, og Oslo er mye nærmere Veme (der han kommer fra) enn det Trondheim er. Han ønsker seg også vekk fra Zenit. Han har også sagt at han er veldig glad i Klanen og at det var en av grunnene til at han var veldig skeptisk til å dra til Russland. Han har også hatt flere RBK-spillere på "hatlista" si, deriblandt nåværende LSK-spiller Vidar Riseth. Siterer Panzer: - Ja, jeg har vært regelmessig i kontakt med Vålerenga siden jeg forlot klubben.- Mine følelser for Vålerenga er veldig sterke, og jeg har alltid sagt at jeg kunne tenke meg tilbake til klubben en dag. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vålerenga har absolutt potensiale, men hvor mye har egentlig forandret seg siden 7 plassen i fjor? Joda VIF har fått en Martin Andresen, han var kaptein da Brann vant gullet, men han spillte aldri fantastisk i Brann. Lars Iver Strand er selvsagt god og har levert for Tromsø, han kommer absolutt til å hjelpe men tviler på det er han som kommer til å bli avgjørende. Det er da ikke så veldig mye som har skjedd siden 7 plassen i 2007 sesongen og nå tror dere alle på seriegull. Er det ikke litt mye å forvente når det eneste som har skjedd er et par spillerkjøp? VIF har overhodet ikke den beste stallen i tippeligaen, så ikke forvent at underverker skal skje neste sesong. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg vil nok si Vålerenga er i en mer utfordrer posisjon... Alt avhenger av hvordan de første kampene går, hvis de går bra så får spillerene tro på det og spiller bra... Hvis det ikke går bra i de første kampene(serien) så tror jeg det ikke vil gå så bra... Jeg har mer tro på viking... Brann tror jeg ikke greier det igjen, tror Andresen var en viktig bærebjelke i brannlaget som nå er borte. Rosenborg tror jeg vil være klubben med mange interne stridigheter, noe som ikke er bra. LSK kan bli farlige, de har forsterket laget bra. Alt avhenger av hvordan Nordlie er og om hvordan han trener de. Jeg tror toppen vil bestå av Viking, LSK, Brann, RBK og VIF.... Men tror ikke på gull i vålerenga, men jeg tror det går bedre.. . Jeg holder med vålerenga bare så det er sagt... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vålerenga har absolutt potensiale, men hvor mye har egentlig forandret seg siden 7 plassen i fjor?Joda VIF har fått en Martin Andresen, han var kaptein da Brann vant gullet, men han spillte aldri fantastisk i Brann. Lars Iver Strand er selvsagt god og har levert for Tromsø, han kommer absolutt til å hjelpe men tviler på det er han som kommer til å bli avgjørende. Det er da ikke så veldig mye som har skjedd siden 7 plassen i 2007 sesongen og nå tror dere alle på seriegull. Er det ikke litt mye å forvente når det eneste som har skjedd er et par spillerkjøp? VIF har overhodet ikke den beste stallen i tippeligaen, så ikke forvent at underverker skal skje neste sesong. Jeg tror en del har forandret seg. Det er ikke bare spillerstallen som er annerledes i år. VIF har også gjort mange endringer i trenerstaben og administrasjonen. Jeg har ikke sett altfor mange Brann-kamper med Martin Andresen, men utifra det jeg har hørt hadde en viktig rolle. Lars Iver Strand blir nok ikke avgjørende. Men er det noe VIF trenger så er det en spiller som kan score mål. Har også stor tro på at Daniel F. Holm kan prestere i år og score 10-15 mål. Og Klanen er alltid optimistiske før en sesong. Vi kommer sikkert til å gå på noen smeller i starten som vi alltid gjør. Kanskje allerede i serieåpningen hjemme mot Aafk. Det er også solgt mange flere sesongkort i år, så det ligger ann til at VIFs dårlige tilskuertall de siste sesongene har begynt å ta seg opp igjen. Klanen er veldig viktig for klubben og en meget god støttespiller. Nå som utsiktene for ny stadion også er bedre, kan det lette motet for både klubben og Klanen. Så i år tar vi gull. Eller i hvertfall medalje. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg vil nok si Vålerenga er i en mer utfordrer posisjon... Alt avhenger av hvordan de første kampene går, hvis de går bra så får spillerene tro på det og spiller bra... Hvis det ikke går bra i de første kampene(serien) så tror jeg det ikke vil gå så bra...Jeg har mer tro på viking... Brann tror jeg ikke greier det igjen, tror Andresen var en viktig bærebjelke i brannlaget som nå er borte. Rosenborg tror jeg vil være klubben med mange interne stridigheter, noe som ikke er bra. LSK kan bli farlige, de har forsterket laget bra. Alt avhenger av hvordan Nordlie er og om hvordan han trener de. Jeg tror toppen vil bestå av Viking, LSK, Brann, RBK og VIF.... Men tror ikke på gull i vålerenga, men jeg tror det går bedre.. . Jeg holder med vålerenga bare så det er sagt... Som jeg sa: jeg tror ikke starten har altfor mye å si for VIF. Vi har hatt mange sesonger med en dårlig start og likevel endt opp på gode plasser. Jeg tror de fleste skjønner at du holder med VIF når man ser på avataren din Edit: Skal ikke denne posten liksom bli edita inn i forrige posten min? Beklager dobbeltpost Endret 1. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hjelper da ikke om de henter han også så lenge de ikke har nok målfarlige spillere. Da ender de bare med det samme som under Reka,hauger med 0-0 kamper. Selv er jeg så klart spent på hvordan Tromsø vil gjøre det i går. Etter overgangene kan det egentlig gå veldig dårlig eller veldig bra,vanskelig å vite med den gjengen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hjelper da ikke om de henter han også så lenge de ikke har nok målfarlige spillere. Da ender de bare med det samme som under Reka,hauger med 0-0 kamper. Selv er jeg så klart spent på hvordan Tromsø vil gjøre det i går. Etter overgangene kan det egentlig gå veldig dårlig eller veldig bra,vanskelig å vite med den gjengen. Jeg sa nettopp at jeg tror både Lars Iver Strand og Daniel F. Holm kan score mål. Det samme kan også nyinnkjøpte Mohammed Abdellaoue og Glenn Roberts. Jeg tviler på om Rune Lange og Gunnar Heidar Thorvaldsson er gode nok til det fremdeles. Kan du utdype overgangene til TIL litt mer? Jeg har ikke helt fått med meg hva som skjer oppe i det kalde nord Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hjelper da ikke om de henter han også så lenge de ikke har nok målfarlige spillere. Da ender de bare med det samme som under Reka,hauger med 0-0 kamper. Selv er jeg så klart spent på hvordan Tromsø vil gjøre det i går. Etter overgangene kan det egentlig gå veldig dårlig eller veldig bra,vanskelig å vite med den gjengen. Jeg sa nettopp at jeg tror både Lars Iver Strand og Daniel F. Holm kan score mål. Det samme kan også nyinnkjøpte Mohammed Abdellaoue og Glenn Roberts. Jeg tviler på om Rune Lange og Gunnar Heidar Thorvaldsson er gode nok til det fremdeles. Kan du utdype overgangene til TIL litt mer? Jeg har ikke helt fått med meg hva som skjer oppe i det kalde nord les første post Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Abgam Barsom klar for Fredrikstad Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 TROMSØInn: Keijo Huusko (midtbane, Strømsgodset) Kevin Larsen (forsvar, Lyn) Miika Koppinen (forsvar, Rosenborg) Tommy Knarvik (midtbane, Sandefjord) Ut: Hördur Sveinsson (angrep, Silkeborg, Danmark, utlån ikke forlenget) Lars Iver Strand (midtbane, Vålerenga) Christian Steen (forsvar, Molde) Selv om jeg vet hvem de fleste er, vet jeg ikke hvordan det vil bli for TIL. Det er i hvertfall gode spillere, på papiret, de har fått inn. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har også stor tro på at Daniel F. Holm kan prestere i år og score 10-15 mål. I følge vif-fotball.no så har Fredheim Holm 13 mål på 71 kamper i Tippeligaen. Hva er det som tilsier at han plutselig skal score mer mål enn det han har gjort i løpet av 70 kamper? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har også stor tro på at Daniel F. Holm kan prestere i år og score 10-15 mål. I følge vif-fotball.no så har Fredheim Holm 13 mål på 71 kamper i Tippeligaen. Hva er det som tilsier at han plutselig skal score mer mål enn det han har gjort i løpet av 70 kamper? Han har vokst og han kommer nok til å få spille mye oftere fra start en før. Jeg har ingen konkret begrunnelse heller. Det går også en del på magefølelsen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vel han blir 23 og det er virkelig på tide at han ''vokser''. Han spillte vel de aller fleste kampene fra start i fjor? Magefølelsen din som VIF supporter er vel ikke akkurat noe man kan stole så veldig på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå