SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Håper ikke Strømsgodset har brukt alt for mye krefter i den første omgangen, så litt ut som de gik tom på slutten. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Rosenborg virker giftigere nå gitt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ser ut som RBK "stanger". Hvis de ikke får et mål snart, så henger det en SFK-scoring i lufta. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Strand byttes ut med storflor.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ser ut som laget "RBK" ikke er annet enn noen flinke gutter som vil noe individuelt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 I kveld bir det leikestue. Nytt kunstgress, og Mattias Anderson i storform! Gleder meg yeye, as said... seiern var aldri trua Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bra av Godset det der! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 RBK var virkelig tragiske idag, forsvare hang ikke sammen. Og den offensive duoen Traore, Kone og Konan spilte til 0 på spillerbørsen. Kudos til Deila og Godset. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ikke rart RBK tapte når de spilte 11 mot 10, eller hur NightKeeper? Godset hadde den beste planen og vant på det. RBK underpresterte enormt og tapte. Lite mer å si om den saken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ikke rart RBK tapte når de spilte 11 mot 10, eller hur NightKeeper? Godset hadde den beste planen og vant på det. RBK underpresterte enormt og tapte. Lite mer å si om den saken. Annet enn et tydelig: Hulk! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 For vel gjøre som Lyn å skylde på dommeren. Hauge skal dingle ved morgenkvist! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jaja Armageddon. Det var vel ikke kunstgresset? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ser ut som RBK "stanger". Hvis de ikke får et mål snart, så henger det en SFK-scoring i lufta. Det heter SIF(Strømsgodset idrettsforening), please=) Uansett, sykt spennende kamp. Ser ut som vi har lyktes i overgansmarkedet i vinter, med Farlig Nielsen og Joel Riddez! Dommeren dømte vel ikke spesielt for noen av lagene, rev meg greit i håret et par ganger jeg også. Men det ser vel dere tv-tittere bedre enn meg.. Endret 7. april 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Skylder ikke på gresset, men underlig at både Brann, VIF og RBK taper på kunstgress, mens Viking taper på kumøkk. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ser ut som RBK "stanger". Hvis de ikke får et mål snart, så henger det en SFK-scoring i lufta. Det heter SIF(Strømsgodset idrettsforening), please=) Uansett, sykt spennende kamp. Ser ut som vi har lyktes i overgansmarkedet i vinter, med Farlig Nielsen og Joel Riddez! Dommeren dømte vel ikke spesielt for noen av lagene, rev meg greit i håret et par ganger jeg også. Men det ser vel dere tv-tittere bedre enn meg.. For ikke å nevne I.A. Olsen som også gjorde en kjempekamp. Men skulle gjerne sett O. Nyan snart, når den mannen er i form glir han igjennom som kniv i varmt smør. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ser ut som RBK "stanger". Hvis de ikke får et mål snart, så henger det en SFK-scoring i lufta. Det heter SIF(Strømsgodset idrettsforening), please=) Uansett, sykt spennende kamp. Ser ut som vi har lyktes i overgansmarkedet i vinter, med Farlig Nielsen og Joel Riddez! Dommeren dømte vel ikke spesielt for noen av lagene, rev meg greit i håret et par ganger jeg også. Men det ser vel dere tv-tittere bedre enn meg.. For ikke å nevne I.A. Olsen som også gjorde en kjempekamp. Men skulle gjerne sett O. Nyan snart, når den mannen er i form glir han igjennom som kniv i varmt smør. Denne linjen har du vel hørt ifra Tom Nordlie? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skylder ikke på gresset, men underlig at både Brann, VIF og RBK taper på kunstgress, mens Viking taper på kumøkk. Ikke så rart egentlig, har mye med hva man er vant til å spille med, da mener jeg kamp og ikke trening. kamma spiller bare høye baller, legger ballen oppå en kumøkk som en pegg og deljer den opp i feltet, ikke rart ande lag som vanligvis spiller langs bakken får det vanskelig. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skylder ikke på gresset, men underlig at både Brann, VIF og RBK taper på kunstgress, mens Viking taper på kumøkk. Ikke så rart egentlig, har mye med hva man er vant til å spille med, da mener jeg kamp og ikke trening. kamma spiller bare høye baller, legger ballen oppå en kumøkk som en pegg og deljer den opp i feltet, ikke rart ande lag som vanligvis spiller langs bakken får det vanskelig. Er man såkalt "gullfavoritt", skal man vel takle alle lag? Inkludert lag som spiller på en potetåker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Man bør ikke få lov til å spille i tippeligaen dersom banen/stadion ikke holder mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå