Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til SIF - RBK ikveld

Håper RBK klarer å få noe ut av denne kampen!

Tror kone og Konan kan bli bra. samt traore på kant. Håper vi får se tettey, men tviler, så det blir vell noe alla :

Jarstein

Stoor-Demi-Kvarme-Miller

---------Salvolainen--------

----Strand------Traore-----

------------Ciljan------------

-------Konan---Kone.-------

Håper vi får se noe alla dette

Lenke til kommentar

Godset spiller forhåpentligvis slik:

Aas---IAOlsen---Bergdølmo---Riddez

----Winsnes---Komlan---Nordkvelle

Ohr-------------Nielsen--------Mattias

Tror vi trenger raske føtter i midten mot kvikke RBKspillere, derfor Komlan inn sentralt og Bergdølmo dytter ut Glenn Andersen som ikke imponerte mot Viking. Eventuelt så spiller Bergdølmo sentralt og Glenn spiller midtstopper igjen.

3 timer til kamp!

Lenke til kommentar
Da må vel Ham Kam komme på andreplass da, siden det var gårsdagens kamper som avgjør hele sesongen..

Og Brann rykker ned.

Ille hvis Dagbladet faktisk betaler den kommentatoren der. Kunne like greit betalt en drita full supporter til et fotballag til å skrive kommentarer da...

Lenke til kommentar
Da må vel Ham Kam komme på andreplass da, siden det var gårsdagens kamper som avgjør hele sesongen..

Og Brann rykker ned.

Ille hvis Dagbladet faktisk betaler den kommentatoren der. Kunne like greit betalt en drita full supporter til et fotballag til å skrive kommentarer da...

Sant. blir helt kvalm av alle "ekspertkommentatorene" vi har på norsk Tv. Eneste kriteret er vist å være halvgammel og avdanka fotballspiller.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Synes det er en tragisk tendens at media, da spesiellt tv2, velger å fokusere alt for mye på dommeravgjørelser. Supportere som dro fordel av det vil ikke høre om det, og det kan jeg ikke tenke meg supporterne til laget som ikke dro fordel av det ikke vil heller. Men det verste er jo at ekspertene som sitter der sier at dommere er nødt til å endre måten de dømmer på. Dømming er jo en del av spillet, og skjønner ikke helt hvordan det skal endres.

Lenke til kommentar
Dømming er jo en del av spillet, ....

Nettopp!

Hadde dommerne vært feilfrie ville fotballen blitt slik som den er i er donald-pocket. Da har Petter Smart funnet opp en robot som ALDRI dømmer feil. Det ender med ingen synes det er noe artig lenger. (Godt eksempel :!: )

Jeg tror ikke dette hadde vært så langt unna virkeligheten heller.

Lenke til kommentar
Dømming er jo en del av spillet, ....

Nettopp!

Hadde dommerne vært feilfrie ville fotballen blitt slik som den er i er donald-pocket. Da har Petter Smart funnet opp en robot som ALDRI dømmer feil. Det ender med ingen synes det er noe artig lenger. (Godt eksempel :!: )

Jeg tror ikke dette hadde vært så langt unna virkeligheten heller.

Det er da vel ikke snakk om at noen dommere skal være feilfrie; det vil aldri skje. Og nei, det ville nesten ikke vært gøy.

Men i de siste sesongene har vi sett et stort antall feildømminger, og samtidig dommere som ikke slår hardt nok ned på holding. Det kunne nok fint forbedres.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jaja. Gleder meg ikke til aa komme opp til gjestehuset i Zambia og si dette resultatet :cry:

Dæven, er det der Nils Arne Eggen har gjemt seg?

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...