operg Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_oppsl/h.../07/531779.html Etter to kamper, hvorav en av de god, skryter Otto Ulseth Stabæk opp i skyene, og hevder blant annet at de hadde fortjent gullet i fjor, og at de er like gode som Rosenborg var under sin glansperiode. Skjerp deg, Otto. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg tror Stabæk tar gullet hvis Alanzinho ikke blir solgt, og han holder seg skadefri. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Da må vel Ham Kam komme på andreplass da, siden det var gårsdagens kamper som avgjør hele sesongen.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Og hvordan viser Ham Kams resultater i går at de skal vinne serien? Spilte de den beste fotballen i går? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ok da. Lyn på andre plass. Ham Kam deler 3. plass med Tromsø.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Gleder meg til SIF - RBK ikveld Håper RBK klarer å få noe ut av denne kampen! Tror kone og Konan kan bli bra. samt traore på kant. Håper vi får se tettey, men tviler, så det blir vell noe alla : Jarstein Stoor-Demi-Kvarme-Miller ---------Salvolainen-------- ----Strand------Traore----- ------------Ciljan------------ -------Konan---Kone.------- Håper vi får se noe alla dette Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Godset spiller forhåpentligvis slik: Aas---IAOlsen---Bergdølmo---Riddez ----Winsnes---Komlan---Nordkvelle Ohr-------------Nielsen--------Mattias Tror vi trenger raske føtter i midten mot kvikke RBKspillere, derfor Komlan inn sentralt og Bergdølmo dytter ut Glenn Andersen som ikke imponerte mot Viking. Eventuelt så spiller Bergdølmo sentralt og Glenn spiller midtstopper igjen. 3 timer til kamp! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 I kveld bir det leikestue. Nytt kunstgress, og Mattias Anderson i storform! Gleder meg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Da må vel Ham Kam komme på andreplass da, siden det var gårsdagens kamper som avgjør hele sesongen.. Og Brann rykker ned. Ille hvis Dagbladet faktisk betaler den kommentatoren der. Kunne like greit betalt en drita full supporter til et fotballag til å skrive kommentarer da... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Da må vel Ham Kam komme på andreplass da, siden det var gårsdagens kamper som avgjør hele sesongen.. Og Brann rykker ned. Ille hvis Dagbladet faktisk betaler den kommentatoren der. Kunne like greit betalt en drita full supporter til et fotballag til å skrive kommentarer da... Sant. blir helt kvalm av alle "ekspertkommentatorene" vi har på norsk Tv. Eneste kriteret er vist å være halvgammel og avdanka fotballspiller. Endret 7. april 2008 av jj_89 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Synes det er en tragisk tendens at media, da spesiellt tv2, velger å fokusere alt for mye på dommeravgjørelser. Supportere som dro fordel av det vil ikke høre om det, og det kan jeg ikke tenke meg supporterne til laget som ikke dro fordel av det ikke vil heller. Men det verste er jo at ekspertene som sitter der sier at dommere er nødt til å endre måten de dømmer på. Dømming er jo en del av spillet, og skjønner ikke helt hvordan det skal endres. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Dømming er jo en del av spillet, .... Nettopp! Hadde dommerne vært feilfrie ville fotballen blitt slik som den er i er donald-pocket. Da har Petter Smart funnet opp en robot som ALDRI dømmer feil. Det ender med ingen synes det er noe artig lenger. (Godt eksempel :!: ) Jeg tror ikke dette hadde vært så langt unna virkeligheten heller. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Dømming er jo en del av spillet, .... Nettopp! Hadde dommerne vært feilfrie ville fotballen blitt slik som den er i er donald-pocket. Da har Petter Smart funnet opp en robot som ALDRI dømmer feil. Det ender med ingen synes det er noe artig lenger. (Godt eksempel :!: ) Jeg tror ikke dette hadde vært så langt unna virkeligheten heller. Det er da vel ikke snakk om at noen dommere skal være feilfrie; det vil aldri skje. Og nei, det ville nesten ikke vært gøy. Men i de siste sesongene har vi sett et stort antall feildømminger, og samtidig dommere som ikke slår hardt nok ned på holding. Det kunne nok fint forbedres. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 synd ikke lyn greide å score flere mål mot et slikt lavnivålag som de spilte mot i går men men, det viktigste var at de vant Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kan hende det. Samtidig må vel kanskje media ta sin del av skylden med at de blåser opp hver eneste gang dommeren gjør noe feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Æ trur itj de æ ser! Skal det bli slakting i kveld? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jaja. Gleder meg ikke til aa komme opp til gjestehuset i Zambia og si dette resultatet EDIT: Kompis av meg debuterte for Stabaek i gaar Endret 7. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bra av godset dette her! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jaja. Gleder meg ikke til aa komme opp til gjestehuset i Zambia og si dette resultatet Dæven, er det der Nils Arne Eggen har gjemt seg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 2-0 til Godset, artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå